fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סבג ובוחבוט פתחו את קמפיין הבחירות

קמפיין חדש. סבג (צילום יח"צ)
קמפיין חדש. סבג (צילום יח"צ)

ראש עיריית  נהריה ז'קי סבג פתח את קמפיין הבחירות מיד לאחר צום תשעה באב.  סבג הוציא קמפיין תחת הכותרת: "ממשיכים בעשייה, ממשיכים בהצלחה.  סבג מתהדר בהצלחה שהביא למאבק על תוספת הטבות המס לנהריה שעברה בקריאה שנייה ושלישית.  עיקר הקמפיין של סבג יתרכז במאבק שניהל בכנסת עד לאישור החוק. מול סבג מתמודדים עו"ד אורן סודאי ואל"מ במיל' רונן מרלי.

 בעמוד הפייסבוק החדש של סבג נכתב: "הבאנו בשורה אל תושבי נהריה. הצלחה אדירה לה זכינו לאחר מאבק קשה ועיקש שהתנהל ללא פשרות למענכם – התושבים. בזכות הפעילות שלנו מול חברי הכנסת והממשלה, העברנו הצעת החוק להחזרת הטבות המס לעירנו".

קמפיין חדש. סבג (צילום יח"צ)
קמפיין חדש. סבג (צילום יח"צ)

 ובמעלות -תרשיחא השכנה חיכו בציפייה לקמפיין של  ראש העירייה המכהן  שלמה בוחבוט, המכהן כראש עירייה במשך 42 שנה והוכרז כראש הרשות הוותיק ביותר בארץ. הכנס של בוחבוט יתקיים ביום רביעי הקרוב במעמד שר האוצר משה כחלון.  מול בוחבוט מתמודדים עו"ד יוסי ברדא, ארקדי פומרנץ ומוטי בן דוד. בוחבוט מנתב את הקמפיין שלו למסר אמוציונלי: "אוהבים את מעלות תרשיחא". לאחרונה מילאו את עמודי הפייסבוק המקומיים במעלות אייקונים של לבבות. יש שטענו כי מדובר בקמפיין של בוחבוט וסמל הלב, החליף את אייקון "הלייק" הפופולרי שבו השתמש במערכת הבחירות בשנת 2013.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות