fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה מכללת אשמורת – העשרה לגמלאים בנתניה במתנ"ס אינשטיין

אשמורת מגיעה לנתניה עם הרצאות בנושאים שונים ממיטב אנשי המקצוע המובילים בישראל. אירוע הפתיחה החגיגי של המיזם היה במתנ"ס איינשטיין בנתניה.
שטיינברג ויחזקאלי. צילום: אשמורת

אשמורת, מועדון ההטבות של הסתדרות המורים השיק היום את 'מכללת אשמורת' בנתניה. זו מכללת ההעשרה לגמלאים שתעזור לאוכלוסייה הוותיקה לחזור לשגרה. המכללה פועלת במתנ"ס אינשטיין בנתניה עם הרצאות בנושאים שונים ממיטב אנשי המקצוע המובילים בישראל. נתניה נבחרה כראשונה בארץ לפתוח בה את המיזם  באירוע הפתיחה שהתקיים היום (יום ב') ניתנה הרצאתו של צבי יחזקאלי. והיא עסקה בנושא ישראל והמזרח התיכון. כידוע יחזקאלי הוא הכתב לענייני ערבים של חדשות 13.

מתנ"ס ע"ש אינשטיין בעיר ימים (צילום: רותי ברמן)
מתנ"ס ע"ש אינשטיין בעיר ימים (צילום: רותי ברמן)

אשמורת לגימלאי הסתדרות המורים בנתניה

אל האירוע הפתיחה הגיעו 200 גמלאים מנתניה והוא נערך במעמד ארי שטיינברג מנכ"ל אשמורת וחבר מועצת העיר אלון אלרואי. לאירועים הבאים בנתניה, צפויים להגיע עמרי אסנהיים עם הרצאה בנושא כתבות תחקיר ותיק שמעון קופר.

בנוסף יתקיימו גם הרצאות של שמעון פרנס, בן שני, פרופ' עוזי רבי, עודד צרפתי ועוד.

המנכ"ל ארי שטיינברג: "השקת מכללת הגמלאים  היא נדבך נוסף במדיניות ההטבות ופעילויות העשרה לטובת ציבור הגמלאים. פתיחת מכללת אשמורת לגמלאי הסתדרות המורים בנתניה היא רק הסנונית הראשונה בפעילויות המתוכננות בשנה הקרובה"..

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות