fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצב אלון אסור מונה למפקד מחוז הצפון במשטרה

מחליף בתפקיד את ניצב זהר דביר, שפיקד על המחוז בשנתיים האחרונות, ומונה לסגן המפכ"ל
זה שנכנס וזה שיוצא. דביר ואסור (צילום: דוברות המשטרה
זה שנכנס וזה שיוצא. דביר ואסור (צילום: דוברות המשטרה

ניצב אלון אסור, נכנס היום לתפקידו כמפקד המחוז הצפוני במשטרה, בטקס שנערך במטה מחוז צפון , ניצב אסור החליף את ניצב זהר דביר, אשר שימש כמפקד המחוז הצפוני בשנתיים האחרונות ומונה בסבב המינויים האחרון לתפקיד סגן המפכ״ל.
הטקס התקיים במעמד השר לביטחון פנים, ח״כ גלעד ארדן, המפקח הכללי, רב ניצב רוני אלשיך, סגל הפיקוד של משטרת ישראל ומג"ב, שותפים לדרך ובני משפחותיהם הנרגשים של המפקדים.
ניצב זהר דביר, ציין בנאומו: ״פלדה היא סגסוגת המורכבת מברזל ופחמן ומאופיינת בתכונות כמו קשיות ועמידות. המחוז הצפוני הוא כמו הפלדה, עמיד, קשה אבל גמיש כשצריך. הפסיפס האנושי המורכב מכל העדות והדתות יוצר את הסגסוגת האנושית המיוחדת במינה. הסלוגן שקבעתי עם כניסתי לתפקיד : אדיבות ונחישות הרתעה וביטחון מבט את המכלול כמקשה אחת. ידענו להתמודד עם פשיעה חמורה והפרות סדר ושאפנו להוציא את המחוז ממעגל האלימות.

זה שנכנס וזה שיוצא. דביר ואסור (צילום: דוברות המשטרה
זה שנכנס וזה שיוצא. דביר ואסור (צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז צפון הנכנס, ניצב אלון אסור, אמר: "מודה אני לשר לבט"פ ולמפכ"ל על האמון שנתנו בי. מיום שנודע לי על המינוי שלי , התחלתי בתהליך ההכרה והלמידה של מחוז צפון על מרכיביו, מאפייניו ופעולותיו. מלא הערכה אני אליך על מה שעשית בתקופתך כמפקד מחוז , על תרומתך, יוזמותיך ופועלך לאזרחי המחוז ולשוטרי המחוז. מודה למשפחתי היקרה על האמון והרוח הגבית שהם מעניקים לי בכל רגע נתון".
המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך אמר: "מחוז צפון הינו מחוז עם היסטוריה מפוארת של עשיה ושותף בתהליכים מרכזיים שעיצבו את פניה של מדינת ישראל. לאורך השנים מקום המדינה ועד היום משכיל המחוז הצפוני לתת מענה ולהתאים עצמו למציאות המשתנה ולהגיע להישגים מרשימים בשגרה ובחירום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות