fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניפגש בכיכר ב-2016

כיכר העצמאות החדשה, שהפכה בקיץ האחרון לאטרקציה פנים תיירותית, הוקמה במטרה להחזיר את התושבים למרכז העיר. אז למה בעלי העסקים לא מרוצים?
כיכר העצמאות (צילום: קורנל גולדשטיין
כיכר העצמאות (צילום: קורנל גולדשטיין)

מדרחוב הרצל וכיכר העצמאות חוגגים שנתיים להקמתם וההתחדשות נראית בכל פינה. חנויות חדשות נפתחות, בתי העסק שומרים על רמת העיצוב הנדרשת על פי מדיניות מינהלת מרכז העיר ובתי הקפה והמסעדות שוקקים חיים למרות היעדרותם של התיירים. השינוי המשמעותי שחל השנה במרכז העיר הוא הכנסת תוכן ופעילות בכיכר העצמאות לאורך כל חודשי האביב והקיץ.
לכל אחד משלושת המדרחובים אופי משלו. קראוזה הוא מדרחוב של ירידים, בוטיקים ואופנה, תל חי הוא מדרחוב הצעירים עם בתי אוכל, חנויות ופעילות מוזיקלית וכיכר העצמאות היא נקודת משיכה לציבור כולו – כל שעה והקהל שלה, כשבתי הקפה מתאפיינים בבוקר בפרלמנטים של אוכלוסייה מבוגרת ובימי שישי צעירים ותיירים.

"אנשים באים למה שנותנים להם בחינם". כיכר העצמאות (צילום: רותי ברמן)
"אנשים באים למה שנותנים להם בחינם". כיכר העצמאות (צילום: רותי ברמן)

 

ראש מינהלת מרכז העיר, עלוית פרוינד, היא המנוע מאחורי הפעילות והעשייה: "על פי הנחייתה של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר הכיכר החדשה הוקמה כמוקד של פעילות מתוך כוונה להחזיר את מרכז העיר לכל התושבים וכאטרקציה תיירותית. לאור הרציונל הזה הוכנה תוכנית בשיתוף עם היכל התרבות וגורמי העירייה השונים, ובה מערכת אירועים שהחלה בחודשי האביב ונמשכה עד אחרי החגים. מדובר באירועים קבועים שהפכו למסורת ויחלו בכיכר החל ממרס".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות