fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: שכונה חדשה עם 3000 יח"ד יצאה לדרך

אחרי כ-50 שנה המתחם שבו יוקמו קריית הממשלה ו-3000 יחידות דיור, מתעורר לחיים עם התחלת עבודות הפיתוח במימון מינהל מקרקעי ישראל
אפשר להגיש התנגדויות. מתחם 542 א' (צילום: עיריית נתניה)
אפשר להגיש התנגדויות. מתחם 542 א' (צילום: עיריית נתניה)

 

מאות בעלי מגרשים נושמים לרווחה עם התחלת עבודות הפיתוח במתחם 542 א' שבו תוקם גם קריית הממשלה.

השבוע עלו הכלים על השטח כדי להכין את הקרקע לקבלן "רם הנדסה" שזכה במכרז לפיתוח התשתיות. במתחם גם פורסמו הודעות של הוועדה לתכנון ובנייה על הגשת בקשות להיתרים לבניינים מסוימים וקריאה לתושבים להגיש התנגדויות.

מתחם הקבלן 542 (צילום: פרטי)
מתחם 542 א' (צילום: פרטי)

 

לדברי המהנדס הראשי של החברה לפיתוח נתניה (חל"ת), יוני איצקוביץ, מדובר בתחילת עבודות התשתית ובהם ביצוע עד רמה של שכבת אספלט אחת של שלושה כבישים מרכזיים במתחם: "עם ביצוע הכבישים יבוצעו כל עבודות התשתית התת קרקעית כמו ביוב ומים, חשמל וכבלים. עם התחלת עבודות הפיתוח יתחילו בעלי המגרשים להניע בקשות להיתרי בנייה. תחילת עבודות התשתית נאמדות בשלב הראשון ב-20 מיליון שקלים שממומנים על ידי מינהל מקרקעי ישראל כקדם מימון.

במתחם, שגודלו כ-800 דונם, אמורים להיבנות 3000 יחידות דיור ו-100 אלף מ"ר מסחר ומשרדים. גבולות המתחם הם שדרות בן צבי במזרח, שדרות בן גוריון במערב, רחוב אברהמס בצפון ונוף גלים בדרום".

עבודות התשתית המרכזית יבוצעו כאמור על ידי חל"ת במימון מינהל מקרקעי ישראל במשך שנה. שאר הפיתוח ימומן על ידי מאות בעלי המגרשים.

יו"ר דירקטוריון חל"ת וחברת מועצת העיר, שירי חגואל: "אחרי יותר מ~50 שנה המתחם מקבל חיים בזכות הצלחתה של ראש העירייה להשיג מהמינהל קדם מימון".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות