fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה קונינסקי: "בכוונתי להקים רשות חירום מקומית בכרמיאל"

משה קונינסקי. צילום - אלכס הובר
משה קונינסקי (צילום: אלכס הובר)

 

משה קונינסקי - צילום אלכס הובר
משה קונינסקי – צילום אלכס הובר

המועמד לראשות העיר כרמיאל יו"ר סיעת רק במועצת העיר משה קונינסקי: "כרמיאל חשופה לאיומי טילים מצפון, רעידות אדמה ,כרשות מקומית אנחנו מחויבים לביטחון ולשלום התושבים. אחת הפעולות החשובות שבכוונתי ליישם לאחר שאבחר לראשות העיר, היא הקמת רשות חירום מקומית שתסייע לתושבים  בעתות חירום".

כרמיאל ספגה בעבר טילים ומיקומה בסמיכות לשבר הסורי אפריקאי חושף את העיר לרעידות אדמה. התושבים אמורים להרגיש בטוחים ומעודכנים בכל מצב, על כן מתכנן משה קונינסקי להקים רשות חירום מקומית (רח"מ) בכרמיאל.

קונינסקי מסביר: "לא סתם הקדשתי לכך פרק במצע הבחירות, אני מאמין שהקמת רח"מ זה הכרח, יש לי תכנית סדורה שהכנתי בשיתוף  אנשי מקצוע מובילים, כדי מנת שתושבי כרמיאל, יוכלו לדעת שהעירייה תסייע להם ככל שתידרש".

התוכנית מפורטת וכוללת מספר נקודות עיקריות ובהן: הקמת רח"מ לשליטה ובקרה בשיתוף עם רשויות הביטחון ורשויות מקומיות סמוכות; הגדלה משמעותית של כוחות הביטחון העירונים, הן בהיבט הטכנולוגי באמצעות הכנסת אמצעים מתקדמים והן בהידוק הקשרים עם גופי הביטחון. בנוסף הקפדה יתרה והשקעה בהכנת מתקני החירום  העירונים.

קונינסקי מסביר: "עיריית כרמיאל עושה אמנם רבות להכשיר ולתרגל את עובדי העירייה ומוסדות החינוך לקראת תרחישים קיצוניים אך לא די בכך , עלינו לשתף את התושבים בתהליך ,בתרגילי מוכנות ובהדרכות להתנהגות והתנהלות בשעת חירום" .

"אני מאמין כי, ידע זה כוח ולכן יושם דגש על הכשרת התושבים להתמודדות עם מצבי חירום ואמצעים לידוע התושבים בהתרחשויות בזמן אמת. אנחנו כעירייה נעשה הכול למען בטחון התושבים, אך בסופו של יום בהרבה מקרים התושייה של האנשים תעזור להם יותר. לכן תפקידנו הוא גם לספק לתושבים "ארגז כלים" להתמודדות עם מצבי חירום".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות