fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז הצעירים של פנאי העיר חדרה נבחר ליחידת צעירים מצטיינת

מנהלת המרכז והצוות
מנהלת המרכז והצוות

מרכז הצעירים העירוני "טורבינה" נבחר כיחידת צעירים מצטיינת בתחום המעורבות החברתית, ויזכה בפרס השלטון המקומי לשנת 2018.

מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות, בשיתוף מפעל הפיס, יעניקו פרס כספי לרשות המקומית שבמסגרתה פועלת יחידת הצעירים המצטיינת בתחום המעורבות החברתית.

ראש העיר צביקה גנדלמן התבשר על הזכייה במכתב החתום על-ידי יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, יו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג'ג', ויו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי.

במכתבם ציינו כי, יחידת הצעירים של עיריית חדרה זכתה בפרס צעירים מצטיינת בתחום המעורבות החברתית. "אנו מבקשים להודות לך", כתבו לראש העיר גנדלמן, "ולכל העוזרים במלאכה, על הצוהר שפתחתם בפנינו ללמוד ולהכיר את העשייה המבורכת שנעשית על ידכם למען הצעירים והקהילה כולה. מסור הוקרתנו לכל העוסקים במלאכת החינוך ברשות: יישר כוח".

טקס ההכרזה וחלוקת הפרסים ייערך במסגרת ועידת השלטון המקומי לחדשנות 2019, הצפויה להתקיים בגני התערוכה.

בבחירת המועמדים לקבלת הפרס נבחנו קריטריונים כמו יצירתיות, חדשנות ומידת ההשפעה של היוזמה על הקהילה, וכן תחומי הפעילות של יחידות הנוער העירוניות, ביניהם פיתוח והפעלת מסגרות, פעילויות ומיזמים להעצמה והתפתחות אישית; הפעלת מערך פעילויות להגברת הנכונות לשירות משמעותי (בצה"ל וכן שירות אזרחי או לאומי); קיום פעילויות לקידום אקטיביזם חברתי למען ויחד עם הקהילה; הפעלת מערך הכשרה והשמה להתנדבות במגוון תחומים ולאורך זמן, המאפשר לכל מתנדב לבחור את אופן ההתנדבות תוך העצמה וניתוב יכולותיו וכישוריו האישיים למען פיתוח וקידום הקהילה וצרכיה הייחודיים; ניהול מערך פעילויות בשעות אחר-הצהריים, המתקיים על בסיס שותפויות בין-ארגוניות במרחב הקהילתי, תחומי פעילות נוספים.

את מרכז הצעירים העירוני "טורבינה", הפועל במסגרת עמותת "פנאי העיר", הקימה העירייה  במטרה להוות בית לצעירי חדרה ובמה חברתית משמעותית לביטוי ומימוש הפוטנציאל הטמון בכל צעיר. כמו כן, שימת דגש על פיתוח אישי, מקצועי וחברתי על מנת לעודד את שילובו המוצלח בקהילה, בחברה ובהנהגה הישראלית, הגברת תחושת השייכות של צעירי העיר על-ידי מעורבות ויזמות חברתית מתוך מגמה לקשירת עתידם במרקם החיים בעיר.

את מרכז הצעירים מנהלת הדר מרום, ולצדה צוות צעיר ומסור של מנהלי תחומים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות