fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפסידים ומסתבכים

עירוני נהריה נכנעה לאחרונה בטבלה, רשמה הפסד חוץ שביעי רצוף ושוב מוצאת את עצמה במאבק נגד הירידה. המאמן אלפסי: "אנחנו צריכים לבדוק למה אנחנו נראים ככה במשחקי חוץ" * עידו קוז'יקרו, שחזר לראשונה מאז פתיחת העונה, סחף את הפועל עכו לניצחון
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

(ליגת העל) בני הרצליה- עירוני נהריה, 69:72

רק בשבוע שעבר הזכרנו את הנתון הסטטיסטי הבא: עירוני נהריה היא הקבוצה עם המאזן הביתי הטוב ביותר העונה בליגת העל. מנגד, היא גם הקבוצה בעלת מאזן החוץ הגרוע בליגת העל.  אז נהריה לא הצליחה לשפר את הנתון העגום הזה כשספגה הפסד חוץ שביעי רצוף העונה, לאחרונה בטבלה, בני הרצליה. ההפסד הזה גם החזיר את נהריה לקרבות התחתית וסיבך אותה במאבק נגד הירידה, שכן רק 2 נקודות מפרידות כעת בין נהריה למקום האחרון.

נהריה קיוותה להמשיך את המומנטום מהניצחון הביתי הגדול במחזור הקודם על הפועל אילת, אבל מרגע הפתיחה רדפה כל המשחק אחרי המארחים, שחגגו ניצחון בית ראשון העונה. נהריה עוד הובילה במהלך הרבע הראשון, 12:11, אבל נרדמה וסיימה את הרבע הראשון בפיגור, 22:12.  המרדף נמשך גם ברבע השני, אותו סיימה נהריה כשהיא בפיגור חד ספרתי, 42:33.

נהריה פתחה טוב את המחצית השנייה, אבל לא הצליחה ממש לצמצם את הפער, וסיימה גם את הרבע השלישי בפיגור, 57:48. ברבע האחרון נהריה התעוררה ובדקה ה-35, הצליחה להתקרב עד כדי 62:59. הרצלהי לא איבדה עשתונות והשכילה לשמור על יתרונה עד לסיום.

לנהריה קלעו: שולדבראנד – 21 נק', וובסטר – 18 נק', יאנג – 10 נק', נאש – 9 נק', נסטרנקו – 6 נק', דאגלס – 3 נק', בן צבי – 2 נק'.

המאמן אריק אלפסי: "אנחנו צריכים לעשות בדק בית ולבדוק למה אנחנו נראים ככה במשחקי חוץ. ידענו שהרצליה זו קבוצה שנלחמת על חייה בליגה ותשחק אגרסיבי, אבל נפלנו איתם בדברים הקטנים. עשינו הגנה טובה, אבל משחק ההתקפה לא היה טוב. החטאנו הרבה ושילמנו על זה. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו ולשפר את הדברים". הרכז יפתח זיו, שולב לשתי דקות בלבד, אחרי שבמשחק הקודם, נגד אילת, כלל לא שיחק. אלפסי: "יפתח זיו צריך להוכיח שמגיע לו לשחק".  

 קרוב לתחתית. מאמן נהריה אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
קרוב לתחתית. מאמן נהריה אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

(ארצית) הפועל ג'ת – הפועל עכו, 79:66

הפועל עכו השיגה ניצחון רביעי ברציפות ומתחילה לבסס את מעמדה בצמרת הגבוהה לקראת משחקי ההכרעה על כניסה לפלייאוף העליון. השבוע, עם עידו קוז'יקרו לראשונה העונה על הפרקט וללא רז מנשה הפצוע, היא לא התקשתה מול הלפני אחרונה, הפועל ג'ת.  

לעכו קלעו: ג'רמיין הול – 21 נק', קורי קאר- 16 נק', רותם ברזילי – 13 נק', ג'ונתן בייז – 11 נק', גיא יוסיפוביץ' -10  נק', עידו קוז'יקרו ואילן נניקשוילי- 5 נק' כ"א, תומר אסייג – 2 נק', אלי שיפטון – 1 נק'. המנהל המקצועי אילן פרומן: "ככל שהליגה מתקדמת והקבוצה מתחברת, אני כמעט בטוח שנהיה בפלייאוף העליון. המטרה כעת היא לא למעוד באיזה משחק ולנסות להתברג באחד משני המקומות הראשונים כדי לזכות ביתרון הביתיות במשחקי העלייה".

על חזרתו של עידו קוז'יקרו אחרי תקופת פציעה ארוכה שהשביתה אותו מפעילות מאז פתיחת העונה, אמר פרומן: "עידו הפתיע אותנו לטובה. הוא בא מוכן פיזית ונפשית ורואים את הרעב שיש לו לכדורסל. אין ספק, שחזרתו מוסיפה לנו כוח אדיר".

 

(ארצית) רמת השרון – הפועל מעלות, 76:89

הפועל מעלות ממשיכה לספוג הפסדים מהקבוצות שמעליה. השבוע, היא נכנעה במשחק חוץ לרמת השרון, והמאבק על כניסה לפלייאוף העליון, מתחיל להיות עבורה קשה. המארחים מרמת השרון הובילו לאורך כל המשחק כשמעלות ניהלה מרדף עקר בתקווה לחזור לעניינים. למעלות הרבו לקלוע: ניב זקס- 20 נק', אופק בן יעקב – 18 נק'.

המאמן שי מינסטר: "אנחנו מתמודדים בצמרת מול קבוצות שנהנות מתקציב שהוא כפול משלנו ועם סגל שחקנים עמוק. בכל זאת, אנחנו עדיין בתמונה ונמשיך להיאבק עד הסוף על כניסה לפלייאוף העליון. זאת היתה ונשארה המטרה העיקרית".

 

טבלת הליגה הארצית (מחזור 14)

  1. אליצור נתניה – 24 נק'
  2. רמת השרון – 24 נק'
  3. הפועל צפת – 22 נק'
  4. הפועל עכו – 22 נק'
  5. הפועל מעלות – 21 נק'

 

לאן השבוע

ליגת העל

עירוני נהריה – הפועל גלבוע/גליל (יום ראשון, 4.2, שעה 19:45)

ליגה ארצית (יום ראשון, 4.2)

הפועל עכו – אליצור גבעת שמואל (שעה 19:00)

הפועל מעלות -בית"ר כפר יונה (שעה 19:00)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות