fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות-תרשיחא: "תם עידן הקומבינות למקורבים"

עם רוח גבית של משפחת חזן, ינסה יוסי ברדא לכבוש את ראשות העירייה. לדבריו, בסקר שערך הוא המועמד המוביל להחלפת השלטון
יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

חבר מועצת העיר מעלות-תרשיחא עו"ד יוסי ברדא נחשב לאופוזיציונר המשפיע ביותר בקדנציה האחרונה.  הוא נבחר במקום החמישי ברשימתו של בוחבוט, וכשנה לאחר הבחירות ערק לספסלי האופוזיציה. כיום הוא מתמודד לראשות העירייה וזוכה לתמיכת משפחת חזן המוכרת. רעייתו של ברדא היא נכדתו של יעקב חזן, שהיה איש האמון וסגנו של בוחבוט לאורך עשרות שנים.

ברדא: "מערכת הבחירות האחרונה לוותה לצערי בהכפשות בפייסבוק, בספינים ובקריעת שלטים שלי. למרות זאת, לאורך כל הדרך שבתי וביקשתי מעשרות הפעילים שעובדים איתי בהתנדבות לשמור על שפה נקייה ויושרה, לא להיגרר למקומות נמוכים שמנסים למשוך אותנו אליהם. זו דרכי והיה חשוב לי לשמור על כך.

"לפני כחודש נפגשנו כל המתמודדים והרשימות והצעתי להניח את האגו בצד ולשים את טובת התושבים מעל לכל. הצעתי לערוך סקר משותף, שבסופו המועמד המוביל יעמוד בראש וכל השאר יתאחדו איתו. לצערי, המתמודדים האחרים סירבו. לכן, ערכתי בעצמי סקר על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, שבו נמצא שאני המועמד המוביל להחלפת השלטון. אני מאמין שמרבית הציבור בשל לשינוי ושהפעם ייבחר ראש עיר צעיר, בעל ניסיון, עם אמונה, נחישות ואמביציה להוביל את מעלות-תרשיחא ליעדים שטרם נראו כמותם. אני סבור שמועמד לראשות העיר נדרש להגיע עם ידע וניסיון מוכח בתחום הניהול המוניציפאלי, ולכן צריך לכהן לפחות קדנציה אחת כחבר מועצה.

יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
יוסף ברדא צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

"על רקע התנגדותי להעלאת הארנונה עברתי לאופוזיציה ומאז אני מוביל את המהלכים המרכזיים: חשיפת ניגודי עניינים, התקשרות בלתי חוקית עם יועצים, התנגדות להעלאות תכופות של שכר הבכירים, שיפוץ גני השעשועים בעיר, ביטול אגרת אישור תושב ועוד. כנבחר ציבור, הוכחתי עמידה איתנה ונחושה למען התושבים, למרות כל הניסיונות להדיח אותי ממועצת העיר. גם כשראש העירייה ניסה להדיח אותי בניגוד לחוק, הגשתי עתירה לבית המשפט המחוזי בחיפה, ניצחתי וחזרתי עם תמיכה של 150 משפחות שגייסו את כספי העתירה מיוזמתם.

"אני מתכוון להחזיר את הצעירים של מעלות-תרשיחא הביתה. מתוך 260 ישובים בישראל, אנחנו מדורגים במקום השני בהגירה שלילית, בעיקר של צעירים. חייבים לשנות את המגמה הזאת. אני עובד עם הצוותים המקצועיים על שינוי המגמה:  פתיחת מכללה אקדמית במתחם קריית החינוך, כניסת חברות הייטק לעיר באמצעות מתן הטבות ארנונה ותמריצים ממשלתיים, הקמת מתחמי בילוי ופנאי באזור ועוד.

"חשוב לי להבהיר באופן ברור: משרות, תפקידים ומכרזים – ייעשו על בסיס מקצועי בלבד. תם עידן הקומבינות למקורבים. כל מפיצי שמועות – מוזמנים לבחון אותי תחת זכוכית מגדלת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות