fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה אספה נקודה ראשונה

"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

 

"חודש אלול כאן, ערב ראש השנה מעבר לפינה ואנחנו רוצים לומר: סליחה. לא הגיעה לך פתיחת עונה שכזו. נעשה הכול כדי שתהיה שנה טובה ומתוקה", זאת האיגרת שקיבלו אוהדי ואוהדות מכבי נתניה לפני תחילת המשחק מול בני סכנין בשבת האחרונה, זכר ל-5:0 הכואב להפועל חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל. על החתום: "השחקנים, הצוות המקצועי והנהלת מכבי נתניה".

אולם, על אף שהתנצלה, מכבי נתניה אכזבה אתמול (ראשון)  בתיקו 1:1 ביתי מאכזב מול סכנין. אם מתייחסים למשחק מול הפועל חיפה ולשבוע הקשה והלחוץ שעבר על הקבוצה, מכבי נתניה הפגינה שיפור בכל האספקטים של המשחק. היא הייתה טובה יותר מיריבתה, לחצה יותר, הייתה אגרסיבית, לחמה ולמעשה, חזרה לעצמה והחזירה לעצמה את הביטחון תוך כדי המשחק. הצורך המידי של נתניה הוא  בשחקן חלוץ כששחר הירש עדיין על הפרק.

איגרת האוהדים חודש אלול
איגרת לאוהדים. מכבי נתניה

"בני סכנין עמדו מאחורה וחיכו לנו, אנחנו תקפנו מספיק, אבל אין לאף אחד כאן ספק שאנחנו צריכים חלוץ, זה מה שהיה חסר לנו במשחק כזה", אמרו בקבוצה, "היינו יותר טובים מהם, חוץ מהבעיטה של מהראן ראדי הם בקושי הגיעו לשער שלנו. ברור לנו שכל אחד פה צריך לקחת יותר על עצמו אחרי שערן לוי עזב.

את האכזבה בנתניה קשה היה להסתיר בחדר ההלבשה לאחר המשחק, גם את העצבים לאחר המשחק המתסכל, כאשר סלובודאן דראפיץ' עודד את שחקניו. בנוסף, הוא הזכיר גם את פתיחת העונה שעברה, כשגם אז מכבי נתניה לא הצליחה לנצח בשני המחזורים הראשונים וכולם כמובן זוכרים איך העונה נמשכה החל מהמחזור השלישי ואיך היא הסתיימה.

"אנחנו ביחד, משפחה אחת. עם סבלנות, הניצחונות עוד יגיעו", אמרו דראפיץ' ושי ברדה לשחקנים לאחר מכן. בקבוצה סיפרו כי טים הויבך התאכזב שלא נכלל בסגל למשחק. לפני כן הוא נקרא לשיחה עם צמד המאמנים וחשב שמדובר בתדרוך טקטי, אולם הופתע מכך שלא ייכלל ב-18. "ראו על הפנים של הויבך שהוא מאוכזב, היינו מופתעים מאוד", אמרו שחקנים, כשבנתניה הסבירו לאחד המשחק שהגרמני כלל לא היה כשיר במאת האחוזים והעדיפו שלא יתלבש מאשר שיישב על הספסל.

"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)
"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

הצעד של דראפיץ' וברדה בהחלט הוכיח את עצמו,  דודי תירם וברנקו ורגוץ' זכו למחמאות על סגירה הרמטית ומלחמה במרכז ההגנה, ואיתם גם  דודי טוויטו, שהחליף את ג'ונתן בורנשטיין בהצלחה והוכיח שיש תחרות על עמדת המגן השמאלי. גם שובל גוזלן הראה שהוא בכיוון חיובי ואף כבש שער בכורה בנתניה, כשעט על הריבאונד לאחר הבעיטה החופשית הנהדרת של דיא סבע בדקה ה-32.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות