fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי שומר על החוק?

בושה: מחלקת האכיפה והביטחון של עיריית חדרה פועלת במבנה ללא היתר. העירייה: בקרוב יועתקו המשרדים למשכן חדש חלק מהמבנה הלא חוקי
אחד החדרים במבנה ללא היתר (צילום: עצמי)
אחד החדרים במבנה ללא היתר (צילום: עצמי)

בשבוע שעבר חשפנו ב"חדשות חדרה" תחקיר לפיו תושב העיר השתלט על מבנה עירוני ומשתמש בו לסירוגין לטובת מגורים ואחסנת ציוד, וכל זאת "בחסות" עיריית חדרה, לטענתו. אותו תושב, שהשתלט על 2 חדרים במשרדי מחלקת האכיפה והפיקוח של העירייה ברחוב תרנ"א, אמר כזכור כי בכיר בקדנציה הקודמת של הנהלת העיר אישר לו להשתמש במקום בשל חוב של העירייה כלפיו.

השבוע המשכנו לברר את הנושא, וגילינו כי למקום כולו אין בכלל היתר בנייה כחוק. המשמעות: דווקא מחלקת הפיקוח של העירייה, שאמורה להיות זו שאמונה על החוק מול האזרחים, פועלת מתוך מבנה לא חוקי!

בעיריית חדרה אישרו את העובדות, אבל טענו כי בקרוב המחלקה כולה עוברת למשכן חדש: "הבניין המשמש את אגף אכיפה וביטחון ברחוב תרנ"א נבנה על~פי היתר שהוצא בשנת 1961 להקמת בית משרדים, מחסן, וסככה. במסגרת בדיקה והסדרה של כל נכסי העירייה מבוצעות בדיקות יזומות, ובין היתר גם בדיקה שביצע הפיקוח על הבנייה במתחם האמור. הבדיקה העלתה שבמהלך הקדנציות של ראשי העיר הקודמים נבנו בחצר המבנה תוספות ללא היתר, כולל הרחבת מחסן וסגירת שטח מקורה נוסף אשר שימש לאחסון. לאור זאת הנחה מנכ"ל העירייה לאתר מקום חלופי לאגף, ולהעביר את משרדיו בהקדם למתחם שיענה לכל דרישות ההיתרים והחוק. יצוין כי כבר בקרוב יועתקו משרדי אגף אכיפה וביטחון למשכנם החדש".

אחד החדרים במבנה ללא היתר (צילום: עצמי)
אחד החדרים במבנה ללא היתר (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות