fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיד לאחר החגים: השבתה נוספת של בית הספר נתיבות משה

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

וועד ההורים של בית הספר נתיבות משה בשכונת קרית שמואל, הודיע כי הוא מתכוון להשבית שוב את הלימודים בבית הספר לאחר שהוועדה שהוקמה כדי למצוא פתרונות, טרם הגישה את מסקנותיה על אף שהזמן שהוקצב לה חלף.

בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)
בית הספר נתיבות משה (צילום: דורון גולן)

וועד ההורים של בית הספר השבית בתחילת השנה את הלימודים במחאה על התנאים שבהם לומדים התלמידים ועל הסכנות הנשקפות להם במהלך שהותם בבית הספר. מאבק ההורים הגיע לוועדת החינוך של הכנסת ולמשרד החינוך והאחרון הורה על על וועדה שתפקידה למצוא פתרונות למבנה בית הספר.

על פי התכנון אמורה הייתה הוועדה להגיש דו"ח שבו יהיו המלצות לגבי המשך פעולתו של בית הספר ומציאת פתרונות לבעיות הרבות שהתגלו בו ושאינן מאפשרות מהלך לימודים תקין. הוועדה הייתה אמורה להגיש את הדו"ח בסוף החודש שעבר אולם עד כה טרם עשתה כך.

בעקבות העיכוב הודיע השבוע וועד ההורים כי מיד לאחר החגים תושבת פעילות בית הספר. "כפי שאמרנו בעבר, לא נתפשר בשום אופן על בטיחותם ושלומם של ילדינו. אנו מצפים ממשרד החינוך לעדכן אותנו בהתפתחויות ולהציג את הפתרון כפי שהתחייבו. באם כל זאת לא ייעשה, אנו שבים להשבתת הלימודים מיד בתום החגים" נמסר מוועד ההורים.

ביום שני השבוע הגיע לבית הספר ח"כ משה גפני לעמוד מקרוב על הבעיות שבו.  גפני מסר כי הוא ומפלגתו פועלים מלפני ומאחורי הקלעים למען פתרון ולהעמדת חלופה ראויה למבנה בית הספר, שחלקים ממנו כבר הוכרזו על ידי משרד הבריאות כבלתי כשירים לאכלס תלמידים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות