fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחכים לצרפתים

בנתניה שבה לא נפלו טילים השגרה נמשכת, אבל מי שמשלם את המחיר בשל המצב הביטחוני הם המלונות שסופגים ביטולים מתיירים החוששים להגיע לישראל.
מלון שלמה המלך (צילום רותי ברמן)
מלון שלמה המלך (צילום רותי ברמן)
מלון שלמה המלך (צילום רותי ברמן)
מלון שלמה המלך (צילום רותי ברמן)

מחר ב"חדשות נתניה"

בנתניה שבה לא נפלו טילים השגרה נמשכת, אבל מי שמשלם את המחיר בשל המצב הביטחוני הם המלונות שסופגים ביטולים מתיירים החוששים להגיע לישראל. ביולי הם כנראה יספגו נזק כלכלי, שאולי יצליחו להתגבר עליו באמצעות עידוד תיירות פנים ושאיפה לרגיעה עם תיירות מצרפת בחודשים אוגוסט וספטמבר.

המצב הביטחוני משפיע על העיר נתניה, אבל בעיקר בפן התיירותי-כלכלי. גם כאשר לא נופלים כאן טילים והחיים בנתניה הם שגרתיים, בעולם בטוחים שנתניה כמו מדינת ישראל כולה מופגזת ובכל מקום נופלים טילים. מי שנאלץ להתמודד עם המצב הם מנהלי בתי המלון בעיר, שהחלו לקבל השבוע ביטולים. מבצעים לתיירות פנים רפי אניש, מנהל מלון שלמה המלך, אומר שהביטולים ליולי הם בעיקר מתיירים מרוסיה: "מדובר בתיירים שבדרך כלל לא מפחדים ואני מתפלא עליהם עכשיו. כמו כן, ישנם ביטולים של תיירים יהודים מארצות הברית ואנגליה. תיירות חודש
יולי נפלה אצלנו, ובמלון זה מורגש במיוחד מאחר שאנחנו עובדים בעיקר עם תיירות חוץ. לאור המצב עשינו מבצעים לתיירות פנים ולתושבי הדרום בעיקר".

"השבוע היו צריכים להגיע תיירים ל-20 חדרים ומחציתם בוטלו. יש מעט ביטולים מרוסיה, אירופה וארצות הברית, והביטולים הם בינתיים ליולי ומעט לאוגוסט. תיירים שנמצאים כאן אינם עוזבים אך אנשי עסקים ביטלו"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות