fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחווה לנשיא: פארק ע"ש טראמפ יוקם בקרית ים

בעקבות ההחלטה להכיר בירושלים כבירת ישראל, הפארק המרכזי החדש של קרית ים יקרא על שם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ
אמריקה. פארק טראמפ (הדמיה חברת "אלו את ניצן")
אמריקה. פארק טראמפ (הדמיה חברת "אלו את ניצן")

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, החליט הבוקר (חמישי) לקרוא לפארק החדש, העומד לקום במרכז העיר על שם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים, לאות הוקרה על החלטתו ההיסטורית של הנשיא להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר לשם את השגרירות האמריקנית.

בימים הקרובים תובא החלטתו של אבן צור לאישור במועצת העיר ובוועדת השמות העירונית.

אמריקה. פארק טראמפ (הדמיה חברת "אלו את ניצן")
אמריקה. פארק טראמפ (הדמיה חברת "אלו את ניצן")

"נשיא ארצות הברית נקט בצעד אמיץ מאין כמותו אשר כל קודמיו לא היו מוכנים לעשות ועלינו להוקיר לו על כך תודה. ירושלים היא חלום שנושא בליבו כל יהודי והחלטתו של טראמפ נותנת לחלום הזה הכרה בינלאומית ברורה וחד משמעית" אמר אבן צור והוסיף, "הפארק שאנו עומדים לקרוא על שמו של נשיא ארצות הברית עומד להיות פארק אקולוגי גדול באזור הצפון".
"הפארק יתפרס על פני כשבעה דונם ויפעל בצמוד לפארק המדע שנמצא אף הוא במרכז העיר ובמרכזו הפלנטריום ענק אשר הוקם אף הוא בתרומה של נדבנית אמריקנית", הוסיף אבן צור.
המכרז להקמת הפארק נחתם השבוע ובשבועות הקרובים יחלו העבודות להקמתו.הפארק יושלם בתוך ארבעה חודשים. אבן צור ציין כי הוא מאמין שבהחלטתו להוקיר את ההחלטה ההיסטורית הוא משקף את תחושותיהם של רב תושבי העיר והמדינה.
בעירייה מציינים כי העיר נמצאת בימים אלה בתנופת פיתוח ובניה חסרי תקדים והפארק החדש הוא חלק מתנופה זו אשר מטרתה לבסס את מעמדה של העיר כבירת החוף של הקריות.
אבן צור: "טרמפ הוכיח לכל העולם שירושלים היא בליבו ואנחנו נוכיח לו בדרך זו שהוא בליבנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות