fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחווה: פארק המשפחה בכרמיאל ייקרא על שמו של אלדר

כינון מועצת העיר ה-12 נוב' 2018
כינון מועצת העיר ה-12 נוב' 2018

מועצת העיר כרמיאל התכנסה בשבוע שעבר לישיבתה הראשונה. 17 חברי מועצה הושבעו, מתוכם עשרה כיהנו במועצת העיר היוצאת.

בתום 30 שנות כהונה פרש ראש העירייה עדי אלדר. ראש העירייה הנבחר משה קונינסקי הודה לאלדר על העשייה והנהגת העיר ביד רמה. קונינסקי הצליח להפתיע ולרגש את כולם ובעיקר את אלדר כשהודיע כי הוא מבקש  לקרוא לפארק המשפחה על שמו של עדי אלדר, ההחלטה עברה פה אחד.

חברי מועצת העיר לקדנציית 2018 הם: ראש העירייה משה קונינסקי, מ״מ ראש העירייה טניה מזרסקי, יו"ר ההסתדרות במרחב יואב קליין, עו״ד אליסה דריקר-מן, חיים שוקרני, סגן ראש העירייה פינחס סירוקה, אוריאל מלכא, עו״ד קורן נוימרק, סגן ראש העירייה בתואר גיורא צ׳שקין, לאה מרוסט, רותם ינאי, גיא מרציאנו, עו״ד נטלי ביטון, רינה גרינברג, אבי קוריאט, לימור מזור, רותם בז׳רנו.

משה קונינסקי מנהל ישיבת כינון מועצה מס 12 צילום אלכס הובר
מעמד היסטורי. קונינסקי (צילום:אלכס הובר)

בישיבה החגיגית הוצגו ואושרו חברי המליאה החדשים ואושר מינויים של הסגנים החדשים: ממלאת מקום ראש העיריה טניה מזרסקי, סגן ראש העיר פנחס סירוקה וסגן ראש העיר בתואר, גיורא צ׳שקין.

אחת השאלות המסקרנות בדרך בתחילת כל קדנציה היא אילו תיקים וסמכויות יופקדו בידי כל אחד מסגני ראש העירייה.  בשונה מן העבר, חלוקת התיקים השתנתה.

ממלאת מקום וסגנית ראש העירייה טניה מזרסקי, תהיה ממונה במסגרת תפקידה על תיק החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי (יאוחדו), קליטת עליה ותושבים חדשים וכן תהיה בעלת זכויות חתימה על מסמכים כספיים.

סגן ראש העירייה פנחס סירוקה יהיה אחראי על החינוך הדתי והחרדי, שירותים בנושא דת, רישוי עסקים ורשות החנייה. סגן ראש העיר בתואר ללא שכר, גיורא שצקין יהיה יו״ר הוועדה לשיטור עירוני, זו עדיין לא קיימת בפועל אך מתוכננת לקום בהמשך.

בישיבה נבחרו גם חברי ועדות הכספים והמכרזים כפי שקובע התקנון. באשר להרכב הוועדות: ועדת כספים – יו״ר יואב קליין, חברים: טניה מזרסקי, חיים שוקרני, פנחס סירוקה, עו״ד קורן נוימרק, לימור מזור, גיא מרציאנו.

ועדת מכרזים – יו״ר טניה מזרסקי, חברים: עו״ד אליסה דריקר-מן, לאה מרוסט, עו״ד נטלי ביטון, אבי קוריאט.

קונינסקי אמר: ״זהו בהחלט מעמד היסטורי הטומן בחובו אחריות גדולה, אני לוקח את התפקיד במלוא האחריות. אני רואה את תפקיד ראש העיר כמרוץ שליחים בין ברוך ונגר שהעביר את לפיד ההנהגה לעדי אלדר ועדי מעביר אלי. אני מבטיח לפעול למען תושבי העיר במסירות לאורך כל הדרך. הבחירות הסתיימו ואני קורא לחברי המועצה להתגייס למשימה ולפעול באחדות ובאופן ענייני. יחד נצעיד את כרמיאל אל מול כל האתגרים העומדים בפנינו״.

ישיבת מועצת העיר ה-12 חברי האופוזיציה צילום אלכס הובר
חברי האופוזיציה. מועצת העיר כרמיאל (צילום אלכס הובר)

בהמשך נפרדו קונינסקי ואלדר מחברי המועצה היוצאת, והעניקו להם שי ופרחים, בניהם סגנית ראש העיר שולה כהן .

קונינסקי הציג את עיקר היעדים לקדנציה הקרובה כאשר הוא מציב בראש סדר העדיפות את כלכלת העיר, הצעירים ומערכת החינוך.

בהמשך התפנתה הישיבה לאישור נושאים פרוצדורליים הקשורים לפעילות העירייה והנדרשים בהתאם לחוק. בשלב הזה נוצרה בין חברי האופוזיציה: רותם ינאי ללימור מזור.  ינאי הסביר בשם האופוזיציה כיצד לדעתו היו הדברים אמורים להתננל אחרת בסדר היום , אך מזור העירה לו כי הוא אינו יכול לדבר בשם כל האופוזיציה כי לא הוסמך לכך ובקשה ממנו לדבר בשם עצמו בלבד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות