fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידות של פעם בארבע שנים

הן לא תכננו את זה, אבל זה קרה בכל זאת- הנשים שילדו היום במרכז הרפואי הלל יפה, תאריך החל רק אחת לארבע שנים
התינוקות החדשים. צילום: מרכז רפואי הלל יפה
התינוקות החדשים. צילום: מרכז רפואי הלל יפה

"התינוק הראשון היה בן זכר והוא נולד קצת אחרי השעה 3 לפנות בוקר, בתאריך הייחודי 29 לפברואר, תאריך שכמוהו יש רק אחת לארבע שנים", מתארת בחיוך אורנה גרינברג, האחות האחראית במחלקת היולדות של המרכז הרפואי הלל יפה. "אחריו, הפציעו לעולם עוד שתי בנות ובן- כולם לאימהות מיישובים באזור חדרה, פרדס חנה, כרכור ופורדיס".

ד"ר חיים דוד, מנהל חדר לידה של הלל יפה, מספר שעוד צפויות להגיע גם נשים לביצוע לידה בניתוח קיסרי אלקטיבי, כלומר ניתוח שתאריכו תוכנן מראש מסיבות רפואיות שונות. "לא כולן היו מרוצות מהרעיון ללדת בתאריך בו יאלצו לחגוג לילדיהם רק אחת ל- 4 שנים", הוא אומר, "אבל מה שחשוב להן, ובעיקר לנו, הצוות, זה שהכול יעבור בשלום, תאריך ייחודי זה תמיד נחמד, ואולי לחלקן הוא פחות אטרקטיבי, אבל מבחינתנו: קודם כל הבריאות- של היולדת ושל העובר. לכן, אם ההתוויה הרפואית מחייבת לידה בניתוח קיסרי, אנחנו נעשה זאת במועד האופטימאלי מבחינה רפואית".

התינוקות החדשים. צילום: רפי קורן
התינוקות החדשים.צילום: רפי קורן

ילדו ב- 29.2 בהלל יפה2

שלי אברג'יל בן דוד, מפרדס חנה שילדה בת רביעית מספרת שהתאריך המיוחד בכלל לא היה בתכנון: " הקטנה פשוט הקדימה לבוא. אני שמחה שהכול עבר בשלום ודווקא התאריך עצמו נחמד מבחינתי. אני מקווה שגם היא תחשוב כך שתגדל".

גם לסוהילה מראענה מפורדיס, שזו לה הלידה חמישית (בן) בכלל לא חשוב התאריך. "התינוק נולד שבועיים לפני התאריך המיועד, אבל העיקר שהוא בריא", היא אומרת.

מה שבטוח שכל האימהות מסכימות על דבר אחד- לא חשוב באמת התאריך – חשוב שהלידה עברה בשלום והילד/ ילדה נולדו בריאים. צוות אגף האימהות של הלל יפה מסכים ובעיקר מאחל מזל טוב ויום הולדת שמח. היום ובכל 4 שנים מעתה ואילך.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות