fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסלני הפועל עפולה סיכמו את העונה

אחרי ההדחה בשלב חצי גמר הפליאוף, התפנו בהפועל עפולה לסכם את העונה, במעמד ראש העיר יצחק מירון. כולם פרגנו לכולם, המחמאות התעופפו באוויר. עכשיו מתפנים להתחיל לתכנן את העונה הבאה
סוגרים עונה (צילום עצמי)
סוגרים עונה (צילום עצמי)

קבוצת הכדורסל עירוני הפועל עפולה ציינה השבוע את סיום העונה בארוחת ערב בקפה רולדין בעיר, במעמד ראש העיר יצחק מירון ועוזרו אריה בנינו.

מירון הודה לשחקנים על עונה מרגשת, שסחפה תושבים רבים בעיר והגיעה לשיאה בסדרות הפלייאוף, כשהאולם בעפולה היה מלא באוהדים נלהבים. מירון ציין כי השנה התקדמה הקבוצה צעד אחד קדימה לעומת השנה שעברה ואיחל לקבוצה להתקדם צעד נוסף בעונה הבאה.

יו"ר הקבוצה, יוסי מלכה, שמציין בימים אלה 5 שנים בתפקיד, הודה לראש העיר ולהנהלת העיר על תמיכתה לאורך השנה. מלכה הודה לצוות המקצועי ולשחקנים על העונה המהנה למרות המהמורות בדרך כמו הפציעות של קלאוול ובן צבי ועזיבת בראון. מלכה הודה לצוות המעטפת של הקבוצה בראשות מנהל הקבוצה עודד עקיבא, שנותנים לשחקנים את התנאים הטובים ביותר. מלכה הבטיח כי בימים הקרובים תתכנס ההנהלה ותחליט על המסגרת התקציבית והמטרות לעונה הבאה.

סוגרים עונה (צילום עצמי)
סוגרים עונה (צילום עצמי)

המאמן רועי פרל, שלא ברור אם ימשיך עונה נוספת, הודה לשחקנים ולהנהלה על העונה שעברה וציין כי בסופו של דבר בתנאים שנוצרו הקבוצה עמדה ביעדים.

בשם השחקנים בירך איגור סימין, אחד השחקנים הוותיקים בליגה, ואמר כי מעולם לא שיחק בקבוצה בה לשחקנים יש את כל התנאים להצלחה הן מבחינת השכר שמשולם תמיד לפני הזמן והן מבחינת המעטפת כשכל דרישה מתמלאת בצורה מלאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות