fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יתוגבר קו 4 מכרכור לתחנת הרכבת קיסריה – פרדס חנה

תחנת הרכבת קיסריה פרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)
תחנת הרכבת קיסריה פרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)

בשבועות האחרונים משרד התחבורה נענה לרשות המקומית בפנייתה למען שיפור התחבורה הציבורית בישוב. הנהלת הרשות דווחה כי בהתאם לבקשת הרשות, משרד התחבורה החליט על תגבור קו 4 מכרכור לרכבת בשש נסיעות יומיות לכיוון.

תגבור הקו יכלול כעת 12 נסיעות יומיות ויאפשר זמינות ונגישות גבוהות יותר לתושבי כרכור המעוניינים להגיע לתחנת הרכבת.

מסלול קו 4 בפרדס חנה כרכור
מסלול קו 4 בפרדס חנה כרכור

הדגש לקו זה ניתן בגלל השטח הרחב עליו פרוס הישוב ממזרחו ועד למערבו, נתון אשר הופך את מסלול הקו לארוך יותר ולממושך יותר מבחינת זמן הנסיעה. כמו כן, הגידול המשמעותי במספר התושבים וחשיבותה של תחנת הרכבת כאמצעי תחבורה מרכזי עבור רבים היוו משקל בבקשת הרשות לתגבר קו זה.

כמו כן, בימים אלה מבוצעת עבודה מקיפה במשרד התחבורה בשיתוף המועצה להכנת תכנית לרה ארגון קווי התחבורה הציבורית הפנימיים בפרדס חנה כרכור. תכנית זאת תמומש בשנת 2019 ותהפוך את קווי התחבורה הציבורית לסימטריים (ביטול קווים מעגליים והפיכתם לדו כיווניים), תשפר את הנגישות, תכלול תחנות חדשות לקיצור מרחקי הליכה והכל במטרה לשפר את רמת השירות לתושבים.

מן המועצה נמסר: "הגברת תדירות הקו תשרת נוסעים רבים הנעזרים בקו זה לאורך מסלולו. אנחנו מברכים על נכונותו של משרד התחבורה להיענות לפנייתנו ולפעול למען שיפור מצב התחבורה הציבורית פה בישוב. הישוב גדל וצומח ונדרש מענה ההולם את הצרכים העכשוויים. אנו מצויים בקשר עם ההנהלה הבכירה במשרד התחבורה להמשיך ולקדם את תחום התחבורה- הקלה על עומסי התנועה בשעות השיא והגברת בטיחות הנהגים והולכי הרגל בכבישי הישוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות