fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישיבה שלא מן המניין בחדרה על תשתיות בשכונות וסגירת בתי ספר

בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

שבעת חברי האופוזיציה העירונית ביקשו השבוע לזמן ישיבת מועצה שלא מן המניין. בהתאם לפקודות העירוניות, ראש העיר יידרש לכנס את המועצה בתוך שבעה ימים מיום הבקשה. מעיריית חדרה נמסר: "הישיבה תכונס בהתאם לחוק".

הבקשה לכינוס הישיבה נחתמה בידי שלוש סיעות האופוזיציה: מחוברים, ש"ס והליכוד. מאחר והאופוזיציה מונה שליש מסך חברי המועצה, עומדת לרשותה הזכות לבקש את כינוסה של המועצה בישיבה שלא מן המניין, בהתאם לחוק הפקודות העירוניות. ומועדה של הישיבה אכן ייקבע בשבוע הבא ובהתאם לחוק.

בגוף הבקשה, פירטו חברי האופוזיציה את הנושאים הדחופים שירצו לדון בהם, ובראשם דיון על התשתיות בשכונות הוותיקות ו"צביעת" כספים ייעודיים מקרנות הפיתוח לטובת הנושא. נושא נוסף שיועלה לדיון בישיבה הוא ההחלטה על סגירת בתי הספר פאר עם וחט"ב תחכמוני, או כמו שנכתב בבקשה לכינוס הישיבה: "החלטה על פתיחת הרישום לבתי הספר תוך ביטול ההחלטה על סגירתם".

יניב דרי. צילום: רועי שושן
יניב דרי. צילום: רועי שושן

כמו כן מבקשת האופוזיציה לדון בקביעת מועד גג לסיום הבינוי לטובת שבטי הצופים בגבעת אולגה ובית אליעזר, פתיחת אפשרויות רישום נוספות להורים שאינם מעוניינים לרשום את ילדיהם לבית הספר הנבנה תחת קווי המתח העליון בשכונת הפארק, נטילת הלוואה לקרנות הפיתוח לטובת קידום מהיר של נושא הבינוי בבתי הספר ומימוש התכניות השנתיים הקרובות ועוד.

יו"ר האופוזיציה וסיעת מחוברים, עו"ד יניב דרי, אמר: "הגשנו דרישה לזימון הישיבה בנושאים מהותיים ודחופים ביותר הנמצאים על סדר היום הציבורי. המשמעות היא שעניינים שלא רצו לקיים עליהם הצבעה, יגיעו להצבעה, כך שכל אצבע של חבר מועצה יכולה להכריע גורלות בנושאים הללו, לחיוב או לשלילה. הנושאים שהעלינו קשורים בעיקרם ליכולת שלנו כחברי מועצה ובעיקר כחברי אופוזיציה לעבוד ולהעניק שירות מקצועי לציבור. הבטחנו שנהיה אופוזיציה יוזמת ומובילת תהליכים וכך אנו עושים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות