fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יואב קליין הצטרף למשה קונינסקי: "אני לא מחפש לעצמי תפקיד"

יו"ר ההסתדרות במרחב, שהצטרף השבוע לרשימת "רק כרמיאל", מצהיר: "ברגע שקונינסקי יסטה מהקו שלי בנושא העובדים, אני שם את המפתחות. הנאמנות שלי היא קודם כל לעובדים"
יואב קליין - צילום אלכס הובר
יואב קליין - צילום אלכס הובר

בצעד מפתיע, הודיע השבוע יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות יואב קליין על הצטרפותו לרשימת "רק כרמיאל" של משה קונינסקי. "משה קונינסקי הוא האיש הראוי ביותר לעמוד בראשות העיר כרמיאל", אמר קליין.

קליין הבהיר כי הצטרפותו לרשימה אינה במטרה לקבל תפקיד כלשהו, שכן הוא מעוניין להמשיך בתפקידו, כיו"ר המרחב בהסתדרות, תפקיד אותו הוא מאוד אוהב. קליין הוצב במקום השלישי ברשימת רק כרמיאל.

יואב קליין - צילום אלכס הובר
יואב קליין (צילום: אלכס הובר)

 

יואב קליין, למה לך פוליטיקה עכשיו?

"כרמיאל חשובה לי. אני מאמין שיש הרבה מה לעשות בעיר, ואני אומר זאת בלי שום כוונה לפגוע במה שעשו. להיפך, אני מלא הערכה, צריך להמשיך ולפתח". הנושא הקריטי מבחינתו של קליין הוא עזיבת הצעירים את העיר וכפועל יוצא מכך, גם עזיבת הוריהם, המעוניינים להיות קרובים לילדים ולנכדים . "כדי למצב את העיר, חייבים למצוא לבעיה הזו פתרונות. למשה יש מספר רעיונות טובים ואני מאמין שאוכל לעזור לו בתחום הזה, ולכן אני כאן".

לשיטת קליין, לתושבי העיר יש שלושה עוגנים חשובים, ובהם יש לרכז את מרב המאמצים: תעסוקה, חינוך ותרבות. "אם יש משהו שיכול להשאיר בעיר תושבים או להחזירם זה רק שילובם של שלושת הנושאים האלה. ההגירה מהפריפריה לעיר הגדולה היא טבעית, אבל מגיע הרגע שבו יש תחושת מיצוי מחיי העיר, ואז זה בדיוק הזמן להחזיר הביתה. הדרך תיסלל רק בתנאי שיתקיימו שלושת התנאים הללו".

מה עוד הביא אותך להחלטה?

"בבחירות הקרובות אמור להתחלף פה דור. אני רואה את מקומי חלק מדור הביניים. אחת המשימות היא להכשיר את ההנהגה המקומית. כאן ראוי לציין שקונינסקי הצהיר, כי לא יכהן יותר משלוש קדנציות, ולדבריו אפילו שתיים יספיקו".

כאשר מתחלפת הנהגת העירייה, קיים חשש שתיפגע פרנסתם של העובדים הוותיקים ברשות המקומית, ואתה הרי יו"ר הארגון שאמור להגן על מעמדם מול המעסיק?

"אני הודעתי לקונינסקי בפגישתנו הראשונה חד משמעית, שברגע שהוא יסטה מהקו שלי בנושא העובדים, אני שם את המפתחות, בלי לקחת את המנדט. הנאמנות שלי היא קודם כל לעובדים. זהו תפקידי. כך עשיתי כל חיי וזה מה שאעשה גם בהיותי חבר מועצה. לא במחיר של הפקרת עובדים".

כלומר אין לך כוונות להיות סגן?

"אני לא מחפש לעצמי תפקיד. אני בא לעשות בהתנדבות למען העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות