fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה בנתניה: מיכל בן רעי נפטרה יומיים לאחר הלידה

תושבי נתניה המומים וכואבים על מותה בטרם עת של מיכל בן -רעי, פעילה חברתית, שנפטרה יומיים לאחר הלידה. הלוויתה תיערך מחר
מיכל בן רעי צילום יעל אלזם
מיכל בן רעי צילום יעל אלזם

טרגדיה בנתניה. מיכל בן -רעי, פעילה חברתית, חברה במעגל נשים, תושבת רמת פולג, נפטרה יומיים לאחר הלידה. חבריה ובני משפחתה עצובים וכואבים את מותה. הלוויתה תיערך מחר בבית העלמין באבן יהודה בשעה 14:00.

בן רעי, בת 38, פסיכולוגית במקצועה, נשואה ליוני ואם לשלושה ילדים חלתה בסרטן ריאות ונפטרה יומיים לאחר שילדה תינוקת.   לאחרונה הקימה קליניקה בביתה באבן יהודה אליה עברה עם משפחה לפני שנה מרמת פולג.

מיכל בן רעי צילום יעל אלזם
מיכל בן רעי( צילום יעל אלזם)

בן רעי הקימה בנתניה את מעגל נשים פולג, ויזמה פעילויות וגייסה קהילה שלמה לתרום ליוזמות של מעגל נשים נתניה.

יוני ומיכל בן רעי צילום עצמי
יוני ומיכל בן רעי צילום עצמי

רונית עוזרי דוברת מעגל נשים: "מעגל נשים נתניה והסביבה, המומות וכואבות את מותה בטרם עת של חברתנו האהובה מיכל בן-רעי. מיכלי שלנו ייסדה את מעגל נשים נתניה לזכרה של חברתה האהובה הילה בכר, אשר נרצחה ע"י בעלה עם שני ילדיה הרכים. מתוך האבל והשבר הגדול, בחרה מיכל להקים מפעל של נתינה עצומה לקהילה והיתה עמוד התווך והרוח החיה של המעגל שלנו. היה לה לב ענק ומלא אהבה. היא נגעה בחיים של אנשים רבים כל כך באישיותה הכובשת, בחיוך הגדול והסוחף, בצ'ארם האינסופי, באנרגיות הבלתי נגמרות ובעיקר בנתינה העצומה שהרעיפה על הקהילה פה בנתניה והסביבה. כל מי שפגש בה גילה במהרה שאי אפשר לסרב לה כשהיה לה רעיון לפרוייקט אותו רצתה להגשים. והיא היתה שופעת רעיונות כמעיין המתגבר. מיכלי היתה חברה אמתית, תמיד אפשר היה למצוא אצלה אוזן קשבת וכתף להישען עליה, מלאת אופטימיות, שמחה והומור וגם הומור עצמי. ומעל לכל, מיכלי שלנו היתה אשת משפחה למופת לבעלה יוני ולילדיהם מאיה ועומרי.

"מיכלי חיכתה בציפיה ובאהבה גדולה להיות אמא גם לרומי הקטנה שנולדה השבוע. אתמול לפנות ערב הכל נדם".

טלי מולנר חברתה של מיכל ברמת פולג:" כולנו המומים וכואבים והלב מסרב להאמין.

"מיכל ייסדה והקימה את מעגל נשים נתניה והייתה גאה כל כך במעגל ובתרומתו העצומה לקהילה בנתניה ובסביבתה. היא השקיעה את כולה למען העשייה החברתית והעזרה לזולת.

"מיכלי היתה אשת חייל, אשת משפחה למופת שכבשה כל אחד ואחת בחיוך שלה שלא ירד לה מהפנים. היא עסקה כל חייה בנתינה למען האחר ודאגה תמיד להרעיף חום ואהבה כלפי כל הסובבים אותה.

חסרונה יורגש בכל מקום ובלב כולנו. החיוך שלה, הנועם שלה, המילה הטובה שידעה להגיד לכולנו, האכפתיות שלה, הדאגה התמידית שהכל יהיה בסדר אצל כולם ושלא יחסר דבר לאף אחד, הסובלנות, האהבה  הנעימות שלה תחסר לכולנו".

חברתה מלי שפיר: "הלב שלי שבור. אני כבר מתגעגעת אליה. קופצנית, אופטימית מלאת שמחת חיים ונתינה שאין שניה לה, אין אדם שנקרה בדרכה והיא לא נגעת בו. אישה קסם. אין לי מילים. אנחנו תכננו לבלות ולהנות ביחד בחופשת לידה. כל כך עצוב לי.

היא השאירה מורשת ענקית של הנצחה לזכר חברתה שהלכה בטרם עת ע״י מעשים טובים ומצוות.  אנחנו במעגל נשים מבטיחות להמשיך ללכת בדרך שסללה לנו ולגרום לה לגאווה. הלב שלי מדמם מגעגוע".

מיכל בן רעי ומלי דביר שפיר צילום עצמי
מיכל בן רעי ומלי דביר- שפיר צילום עצמי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות