fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשש: מעצרו של גנדלמן עלול להשפיע על העברת התקציב להפועל חדרה

העולה החדשה רוצה להתחיל בהחתמת שחקנים לעונה הבאה אבל טרם ידוע מה גודל התקציב לקראת העונה הבאה בליגת העל. מנכ"ל המנהלת שוחח עם היו"ר אורן גולן
אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

 

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, קיוותה להודיע בשבוע הקרוב על גובה התקציב בעונה הבאה בליגת העל, אך מעצרו היום (שני) של ראש העירייה צביקה גנדלמן, עלול להשפיע על  העברת התקציב לקבוצה.

גנדלמן, נחשב לפטרון הקבוצה, הבטיח לראשי המועדון כי ידאג להעביר סכום של  ארבעה מיליון שקלים לטובת התקציב הכללי. בקבוצה חוששים שהסכום אם יגיע יידחה במספר שבועות ועשוי לפגוע בבניית התקציב לעונה הבאה. בהפועל חדרה הבהירו הבוקר:  "עם כל הבעיות מסביב, נדע להעמיד תקציב מינימום לליגת העל. יכול להיות שזאת לא אותה קבוצה שחשבנו לבנות לפני שבוע-שבועיים, אבל חדרה תהיה בליגת העל".

אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אורן גולן, ראש העירייה צביקה גנדלמן וניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

הפועל חדרה מתמודדת עם בעיה נוספת של ניהול תקין. בשבוע שעבר הגיעה הודעה ממשרד המשפטים כי הפועל חדרה אינה עומדת בתקן בשל בעיית האיחוד בין הפועל חדרה וגבעת אולגה. בשל אי ניהול תקין צפויה חדרה שלא לקבל את מלוא ההקצבות שמגיעות לה בליגת העל מהמנהלת בסכום  הנאמד ב- שמונה מיליון שקלים.  המנהלת הודיעה לקבוצה כי נכון לעכשיו תקציבה יעמוד על כשישה מיליון שקלים ושני המיליון הנוספים יעברו רק לאחר קבלת אישור על ניהול תקין.

במקביל, הקבוצה מינתה  עו"ד שיעתור לבית המשפט בכדי לקבל את האישור המתאים. "ידענו על הבעיה הזאת כבר לפני מספר חודשים ואין לנו ספק שבסופו של התהליך נקבל את כל הכסף", אמרו במועדון. גם מנכ"ל המנהלת ניקולס לב שוחח לאחרונה עם יו"ר חדרה אורן גולן ועודד אותו.

בקבוצה מחכים גם להחלטה של בעלי הפועל רעננה אשר אלון, אם יהיה מוכן לעבור סופית למגרש בהרצליה ואז חדרה תעבור להתאמן באיצטדיון בנתניה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות