fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: הנעדרת מגוש חלב נרצחה

יארה איוב צילום משטרת ישראל (1)
יארה איוב צילום משטרת ישראל (1)

לפני זמן קצר (שני) נמצאה גופת אשה העונה על תיאורה של הנעדרת איוב יארה (16) מהכפר גוש חלב. כוחות משטרה הוקפצו למקום ביניהם חוקרים, חוקרי זירה ומעבדה ניידת לזיהוי פלילי.

החיפושים אחר יארה החלו במוצ"ש האחרון. משטרת מחוז צפון תחנת צפת, ביקשה את עזרת הציבור באיתורה.  יארה נראתה לאחרונה ב-23 לנובמבר בסמוך לשעה 17:00 במאפייה בגוש חלב, ומאז אבדו עקבותיה. במסגרת החקירה נעצר צעיר בן 28 לבדיקת מספר כיווני חקירה, ומעצרו הוארך בבית המשפט.

 

יארה איוב צילום משטרת ישראל (2)
יארה איוב (צילום: משטרת ישראל)

משדולת הנשים בישראל נמסר: ״ איוב היא האישה ה-23 מאז תחילת 2018, עולם ומלואו, שמצאה את מותה, רק בגלל שמישהו חשב שהיא הרכוש שלו. שיא מחריד של רציחות על רקע מגדרי בחמש השנים האחרונות. רק אתמול צעדנו אלפי נשים וגברים וקראנו למאבק ברצח נשים ובאלימות המגדרית. הביזיון הזה שעולה לנו בחיי נשים חייב להיפסק. אנו דורשות מהמשטרה לחקור את המקרה החמור הזה לעומק ולמצות את הדין עם הרוצחים, וקוראות לממשלה להתכנס כעת לדיון חירום ולנקוט בכל צעד אפשרי כדי לפעול בדחיפות ובנחישות כדי למנוע את הרצח הבא״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות