fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: כתובות גרפיטי רוססו על רכבו של עובד עירייה

ונדליזם? צלום פרטי
ונדליזם? צלום פרטי

בפעם בשנייה בתוך שבוע רוססו כתובות גרפיטי מושחזות, שלא לאמר בוטות, על רכבו של מנהל רובע מערב גבעת אולגה אשר ביטון.

ביטון מסביר שהוא לא מרגיש שזה מופנה אליו אבל הגיש תלונה במשטרה עוד בבוקר יום ראשון. הפעיל החברתי צ'יקו וקנין מאולגה מדגיש שאלו לא תושבי השכונה, ומבקש לשים את ההאשמות והסטיגמות בצד.

"נסעתי לחופשה באילת והחלטתי שאתנתק קצת, אבל במקרה הזה לא יכולתי לשתוק", אומר וקנין שהעלה את התמונות לעמוד הפייסבוק שלו וכמובן עורר את התייחסות התושבים, "אומרים תמיד שכשקורים דברים כאלה אז תושבי אולגה אשמים כי הם לכאורה מרשים לעצמם להתנהג בפרעות אבל אני יודע שיש סכסוכים בין העובדים במינהלת אולגה והם מנסים לתאר כאילו התושבים יצרו את הכתובות, אני יודע בוודאות שתושבים אולגה לא מגיעים לרמה כזו, ופשוט מבייש אותי לראות את הדברים האלו".

גרפיטי על רכבו של ביטון צילום פרטי
גרפיטי על רכבו של ביטון צילום פרטי

הכתובות שרוססו בבולטות על הקירות ועל רכבו של ביטון זועקות :”צביקה הביתה", “נינה הביתה (נינה יוספינג לשעבר מנהלת המינהלת נ"פ), צביקה גנב", “מושחתים" ואחת שלא ברורה לוקנין האומרת: “אשר סליחה".

הוא מדגיש כי להערכתו מדובר בסכסוכים אישיים בין אנשי המינהלת אבל הם מנועים מלהגיב על כך. “ברור לתושבים שהם (אנשי המינהלת) זועמים, יש שם סכסוכים שחבל על הזמן, מאז שצביקה נחקר יש שם בלגן אחד על השני בעירייה, כל עיריית חדרה השתגעו אחד מזיק לשני וזה נופל על התושבים. זה לא יפה שמנסים להגיד שלתושבים יש חלק מזה, ולהפוך את התושבים לחיות".

ביטון שכאמור הגיש תלונה למשטרה אמר בתגובה כי :”אין לי התייחסות לעניין, אני מעריך שדוברות העירייה תתיחס אם בכלל. כן, הרכב שרוסס הוא שלי אבל הכוונה לא הייתה אלי".

מדוברות המשטרה נמסר נכון לרביעי בצהריים כי הנושא יבדק באם הוגשה תלונה.

מהעירייה נמסר: "השחתת הרכוש במינהלת גבעת אולגה נמצאת בטיפול משטרת חדרה, ולכן יש לפנות בנושא למשטרת חדרה. המשטרה חוקרת אוטומטית כל אירוע פלילי, העירייה הגישה תלונה.

גרפיטי על מנהלת אולגה צילום פרטי
גרפיטי על מנהלת אולגה צילום פרטי

 

ונדליזם? צלום פרטי
ונדליזם? רכב עיריית חדרה  צילום פרטי

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות