fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מחצית מבעלי זכות הבחירה מימשו את זכותם

יום השבתון עשה את שלו, ובחדרה נרשמה עלייה יפה בשיעור ההצבעה. ברחבי הארץ הצביעו כשלושה מיליון איש שהם 47% מבעלי זכות הבחירה
קרנית קעטבי עם השר ישראל כץ וגדי אריאלי. צילום: פרטי
קרנית קעטבי עם השר ישראל כץ וגדי אריאלי. צילום: פרטי

שעה לפני סגירת הקלפיות עומד שיעור ההצבעה בחדרה על 50%: 38,586 הצביעו מבין 77,159 בעלי זכות הבחירה בעיר. זו עלייה של 15.8% ביחס לשעה המקבילה בבחירות ב-2013. כך נמסר ממשרד הפנים.

למעט אירועים אזוטריים של פגיעה בפתקים של ראש העיר צביקה גנדלמן, לא נרשמו בחדרה אירועים יוצאי דופן במהלך יום הבחירות, ונראה כי רוב התושבים בחרו לנצל אותו לבילוי, לפני או אחרי ההצבעה. פקח של עיריית חדרה הוריד הבוקר (ג') שלטי בחירות של יניב דרי ורשימת "מחוברים" בבית ספר צפרירים בחדרה. רון שגן, אחד מחברי הרשימה, התבטא בנושא: "קב"ט עיריית חדרה הוריד שלטים של 'מחוברים'. המקרה תועד ואנחנו נגיש תלונה במשטרה". מעיריית חדרה נמסר בתגובה: הפיקוח העירוני מוריד שלטים אשר לא הוצבו לפי החוק, ללא קשר לזהות המועמד.

קרנית קעטבי, שבשבוע שעבר פרשה מרשימתו של איקי צור בה שובצה כסגניתו, הצביעה היום למועמד תנועת הליכוד לראשות העיר, גדי אריאלי. שר התחבורה ישראל כץ הגיע לתמוך במועמד המפלגה.

אלי בוסקילה ממש את זכותו הדמוקרטתי. צילום: הבית היהודי חדרה
אלי בוסקילה ממש את זכותו הדמוקרטית. צילום: הבית היהודי חדרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות