fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת פנגו תתחיל לפעול בזכרון יעקב

בעקבות החלטת עיריית זכרון יעקב לגבות תשלום על חנייה בכחול לבן בשטחיה, הצטרפה המועצה להסדר החנייה מול חברת פנגו
מסך האפליקציה של פנגו (צילום: נועה לוי)
מסך האפליקציה של פנגו (צילום: נועה לוי)

החל מ-1 בנובמבר, החניה למבקרים באזור הפארק במרכז זכרון יעקב תהיה בתשלום, למעט תושבי זכרון יעקב שיש להם תו חניה או כרטיס תושב. בעקבות החלטת עיריית זכרון יעקב לגבות תשלום על חנייה בכחול לבן בשטחיה, הצטרפה המועצה להסדר החנייה מול חברת פנגו. במסגרת הסדר ארצי, יוכלו הנהגים המבקרים לחנות עד למקסימום 2.5 שעות בעלות של 4 שקלים לשעה, ואילו תושבי זכרון יעקב יהיו פטורים מתשלום על חניה. השירות יפעל בכל ימות השבוע, לרבות שישי, שבת וערבי חג, בשעות 7:00 – 23:00 .

במועצה מסבירים שמטרת הסדר החדש היא לתת עדיפות לתושבי זכרון יעקב באזור הפארק סמוך למדרחוב: "עד כה, החנייה הייתה חופשית לכולם", מסביר מזכיר המועצה, דני ביתן, "אנשים מחוץ למושבה היו באים ותופסים חניות שמשרתות בין השאר את ביה"ס. זה פוגע בתושבי זכרון יעקב שרוצים לבוא עם הילדים, לחנות בנוחות ולשחק עם הילדים בפארק. החלטנו לתת לתושבי היישוב עדיפות".

אירית גולדברג מחברת פנגו מספרת על השיטה ותהליך כניסתה של החברה לשוק ולזכרון יעקב: "זכרון יעקב היא הראשות ה-45 שמצטרפת לשיטה. אדם שרוצה להפעיל חניה בכחול לבן בזכרון יעקב יכול להוריד בחינם את האפליקציה של פנגו באייפון או באנדרואיד, ומפעיל בלחיצת כפתור את החניה. מי שאין לו סמארטפון יכול לחייג בטלפון רגיל *4500 ולהפעיל חניה באמצעות חיוג. כיום, קרוב ל-60 אחוז מהלקוחות מפעילים את החניה באפליקציה, אבל יש כאלה שמעדיפים עדיין לעשות זאת בחיוג, גם אם יש להם סמארטפונים".

בעלי עסקים במרכז זכרון יעקב, שעסקיהם מתבססים במידה רבה על תיירים ולקוחות שבאים מחוץ למושבה, צריכים עכשיו להציב בפני לקוחותיהם את העובדה שמעתה עליהם לשלם עבור החניה, שעד כה הייתה חינם. ולמרות זאת, הם מקבלים העניין בהבנה. "לא ידעתי על השיטה החדשה", מספרת בעלת עסק באזור, "וזה אכן בעייתי, אבל זאת שיטה שמקובלת בכל הארץ, אז אין מה לעשות. כרגע זה לא מפריע לי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות