fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב על הצמרת: אליצור נתניה ניצחה 77:85 את הפועל מעלות

המשחק המרכזי של המחזור שנערך אתמול (ראשון) בליגה הארצית הפגיש את שתי קבוצות הצמרת הפועל מעלות המאחרת מהמקום השלישי ואת אליצור עירוני נתניה מהמקום השני. שתי הקבוצות שהגיעו עם הפסד בודד מתחילת העונה עלו על הציפיות שקדמו למשחק ובסיום נתניה ניצחה 77:85 והנחילה למעלות את הפסדה השני העונה.

עאדל מתא איתי קרביוב (צילום: יניב לני)

למאמן מעלות זיו תבור היו חסרים הרכז המוביל שלו נבות ינאי שנפצע בכתף וצפוי להיות כשיר רק בתחילת השבוע הבא והגבוה בני אלשיר שהיה חולה ולא עשה את ההכנה למשחק עם הקבוצה. בצד של נתניה, המאמן אסף דותן נהנה מסגל מלא וכשיר.

אדיר הרוש (צילום: יניב לני)

מעלות עלתה ראשונה על הלוח ונתניה נאלצה להתחיל לרדוף אחריה. שחקני מעלות צלפו באחוזים מרשימים מחוץ לקשת, אבל נענשו דיי בקלות בצד השני ובמחצית מעלות ביתרון זעיר 47:48.

פתיחת המחצית השניה הייתה של נתניה שהשתלטה על המשחק וניצלה ירידה באחוזים של מעלות שמצאה את עצמה בפיגור דו ספרתי 77:66 חמש דקות לסיום.

אלירן גואטה (צילום: יניב לני)

שתי שלשות של עופר דיגמל ואורן בן חמו בתוספת עבירה בלתי ספורטיבית של אדיר הרוש, הורידו את ההפרש לכדי 4 נקודות 74:79 לנתניה 2 דקות לסיום.

לצערה של מעלות זה הכי קרוב שהיא הצליחה להתקרב לאורחים מנתניה שחזרו הביתה עם ניצחון 77:85.

הפועל מעלות אליצור נתניה (צילום: יניב לני)

קלעו לנתניה: אדיר הרוש 28, איתי קרביוב 22, עידן מהרט 12, אלירן גואטה 9, אופק בוגדנובסקי ואוריה גור 4 כ"א, יואב דביר ועמית בן דהאן 3 כ"א.

קלעו למעלות: עופר דיגמל 23, אורן בן חמו 15, עאדל מתא 12, ניב זקס 11, אייל סולומוביץ' 10, ליאור לוי 6, עדי רייפר 2.

צילומים: הפועל מעלות דיגיטל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות