fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב על הליכוד בחדרה: מי יוביל את הרשימה?

אוהד מרחב צילום פרטי
אוהד מרחב צילום פרטי

מפלגת הליכוד רוצה להעמיד מועמד לראשות עיריית חדרה. לפני חודש נעשה מחטף ובוטלו הפריימריז והוכרז כי גדי אריאלי יהיה המועמד של הסיעה, אך עתירה לבית המשפט העליון של הליכוד עצרה הכל.
השבוע עתרו בנפרד לבית הדין העליון של הליכוד חברי המפלגה בחדרה, חבר מועצת העיר עו"ד אוהד מרחב ותושבת העיר אורלי יחזקאל והודיעו על רצונם להתמודד ולהיות מועמדים לראשות עיריית חדרה מטעם הליכוד.

אפשר להניח שעתירתו של מרחב הגיע גם כתגובה להודעת טקסט אלמונית שנשלחה לחברי הליכוד בעיר בדבר מועמדו ובה נטען כי "בגללו הליכוד הפסיד בחדרה בבחירות האחרונות", כלשון ההודעה.

העותרים ביקשו שיערכו בחירות מקדימות (פריימריז) לקביעת מועמד הליכוד לראשות עיריית חדרה, עוד טענו כי ועדת ההיגוי המוניציפאלית החליטה כי אריאלי הוא המועמד של המפלגה, מבלי לערוך בחירות מקדימות.

בהחלטה שהתקבלה ביום שני האחרון, בית הדין קצב למזכירות הליכוד להחליט בנושא עד 20 ביוני.
יתכן ועו"ד מרחב מיהר להגיש את העתירה גם בהקשר להודעת טקסט אלמונית שנשלחה לתושבים רבים וגם לכתבת העיתון בשבוע שעבר בה נכתבו הדברים האלו, שגיאות הכתיב במקור: “אוהד מרחב מחוץ לליכוד. לא נשכח ולא נסלח איך בבחירות האחרונות נלחמת נגד הליכוד. היום הליכוד אמר את דברו, בגללך ובגלל חדוה (יחזקאלי, סגנית ראש העיר נ.פ) הליכוד לא לקח בבחירות אחרונות. די לטרמפיסטים. אוהד מרחב בחוץ ושום עתירה לא עזרה ".

מרחב בתגובה: "הסמס שקרי, די לראות בשפה הגבוהה והתחביר העשיר את הרמה של מי שמתהדר בתארים וכיולות ועושה הכל על מנת למנוע ממני התמודדות דמוקרטית והגונה על ראשות הליכוד. ירגע לו כותב הסמס ותנוח דעתו. אני ממש לא מחוץ למשחק ונכונות לו ולחבריו עוד הפתעות רבות בנושא

"גדי מנסה להפיל את זה ברמה הטכנית, הם עושים הכל כדי שאני לא אוכל להתמודד כי הם מבינים שבתהמודדות מולי אין להם סיכוי מולי אחרת הם לא היו עושים את המלחמה הזו . אין ספק שזה פוגע בהכנות של המפלגה לבחירות , אבל בית הדין של הליכוד רואה שיש חשיבות למנגנון הדמוקרטי של המפלגה ולא יתכן שוועדת ההיגוי שיושבת במודיעין תחליט מי יהיה פה מועמד בחדרה".

אוהד מרחב צילום פרטי
אוהד מרחב צילום פרטי

גדי אריאלי מסר בתגובה: "אין לי יותר מדי מה להגיד חוץ מזה שאחרי יותר מעשר שנים כמנכ"ל הליכוד אני סומך על מוסדות התנועה ומאמין  שבסוף הם ינקטו בהחלטה הנכונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות