fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקאמבק של גולברי: הכריז כי יתמודד שוב לראשות מועצת קדימה-צורן

יצחק גולברי צילום פרטי
יצחק גולברי צילום פרטי

ראש מועצת קדימה- צורן לשעב  וחבר המליאה בהווה, יצחק גולברי הודיע בערב יום העצמאות כי יתמודד שוב לראשות המועצה. גולברי, בן 67 נשוי ואב לשלושה וסב לנכד כיהן כראש מועצת קדימה-צורן בשנים 2003- 2013. גולברי יתמודד  ברשימה עצמאית "גל".  גולברי, איש מפלגת העבודה, היה בעברו מקורב לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, כיהן כיו"ר מועצת פועלי השרון בהסתדרות. בחמש השנים האחרונות הוא מועסק בחברת האופנה המשפחתית של האחים גולברי.

יצחק גולברי צילום פרטי
יצחק גולברי צילום פרטי

גולברי נבחר לראשונה בשנת 2003 מיד לאחר שהממשלה החליטה על איחוד רשויות בין קדימה לצורן: "נפל בחלקי לאחד את הרשויות ועשיתי את זה בהצלחה רבה. האיחוד הפך לספינת הדגל ושרי הפנים גאים בהצלחתו. משתי רשויות עם גרעון כולל של 30 מליון שקלים הבאתי במהלך השנים את המועצה לתקציב מאוזן ופרס ניהול של משרד הפנים. בחמש השנים האחרונות עשיתי כמיטב יכולתי אך אחרי שתי קדנציות ברצף התושבים רצו שינוי. הם חשבו ששינוי מביא בשורה. ראש מועצה של 23 אלף תושבים צריך להיות מקצוען ובעל קשרים עם השלטון המרכזי. במהלך עשר שנות כהונתי גדל הישוב באוכלוסיה שלו, הוקם בית הספר התיכון "עודד" בקדימה, הוקמה שכונת רמת אמיר בצורן. למרות תמ"א 35 שלוחצת לבנות בניה רוויה של 7-15 יח"ד לדונם שמרתי ואשמור באדיקות על האופי הכפרי של הישוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות