fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד 1:2 מפתיע לחדרה נגד קרית אתא

אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

אכזבה קשה בהפועל חדרה לאחר ההפסד מפתיע לעירוני קרית אתא 2:1. עיקר האכזבה מגיעה מכיוונה של רביעיית ההגנה שכללה את עומר הלוי, אלירן חודדה, יעקב אבבה ואבי קרמר. "כנראה שאבבה וחודדה חשבו שהם באנקרים בהגנה וצריך לרענן אותם", אמרו בחדרה בסיום המשחק.

בעקבות ההפסד, איבדה חדרה את המקום הראשון בטבלה וירדה למקום השלישי כשהיא רחוקה 2 נק' מהמקום הראשון. במחזור הקרוב הקבוצה של המאמן מומו ניסטל לא תשחק בעקבות פירוקה של כרמיאל/צפת ויריבותיה לצמרת יכולות לפתוח עליה פער נק' משמעותי.

אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

חדרה נדדה לבאקה אל גרבייה, שם אירחה את קריית אתא כי המגרש העירוני נמצא בשזרוע חורף. המחצית הראשונה של חדרה הייתה החלשה ביותר שלה העונה וקרית אתא ניצלה זאת בכדי לכבוש שני שערים.

ניסטל העלה בחוד את אסי גומה ומשה בן לולו שלא מצאו את מקומם במגרש והיו בין החלשים בשחקני חדרה. כבר אחרי 12 דקות עלו האורחים ליתרון לאחר שכדור קרן של יוחאי כהן הגיע לאיתי מנצור שבעט מ-12 מטרים. שוער חדרה נמרוד כהן הדף, אבל ניר אברג'יל היה על הריבאונד וקבע 0:1. עשר דקות חלפו והמגמה נמשכה. התקפה נהדרת של קרית אתא מצאה מרכז הגנה חלש של חדרה ואביאל גבאי קבע 0:2. ניסטל זעם על משחק ההגנה והחליט להוציא את המגן עומר הלוי ובמקומו העלה את סלים עמאש. עד למחצית קרית אתא הייתה יכולה לכבוש שער נוסף.

מומו ניסטל. מה יגידו לו עוד שבועיים? (צילום: שלומי גבאי)
איבד את המקום הראשון. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

תחילת המחצית השנייה הייתה של חדרה שהחלה לשלוט במשחק, אבל לא סיכנה את שער האורחים. ניסטל ביצע שני חילופים נוספים כאשר הוציא את קרמר וויטלי גנון ובמקומם העלה את גמליאל פרץ ואמיר טמניו. חדרה המשיכה ללחוץ, אבל הייתה חסרת מחץ בחלק ההתקפי ורק בדקה ה-90 הצליחה לצמק. כדור חופשי של אסי גומה מ-18 מטרים מצא את הקורה, בן לולו היה על הריבאונד וקבע 1:2 בסיום.

מאמן חדרה, מומו ניסטל, אמר בסיום: "כל ההגנה שלנו הייתה ביום חלש. מזל שזה נגמר ב-1:2. לפעמים יש ימים כאלה בכדורגל, נלמד מהטעויות לקראת המשחק הבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות