fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו דרסה את מכבי כרמיאל כל הדרך לניצחון 70:98

קורי קאר (צילום: יניב לני)

זה היה קל, אפילו קל מידי. עכו שמועמדת לעלייה ללאומית, אירחה השבוע את כרמיאל המועמדת לירידה לליגה א' והכתה בה ללא רחם כל הדרך לניצחון  70:98.

עכו חסרה את רז מנשה (פצוע בברך) אילן נניקשווילי ואלי שיפטון (פצועים בקרסול) וכרמיאל הצליחה לנצל את חסרונם ולעלות ליתרון 6:8 אחרי 4 דקות. מאמן עכו יוסי בוכניק חיפש את החמישייה שתצליח לייצר הגנה ובעיקר להגדיל את ההפרש, אבל עכו הצליחה בסיום הרבע הראשון להוביל רק 20:23  אחרי שלשה של קורי קאר על עם באזר.

ברבע השני בוכניק מצא את החמישייה המיוחלת ועכו טסה קדימה בדרך ליתרון 29:47 (דקה 17) ממנו לכרמיאל כבר היה קשה לחזור והמשחק נהפך לגארג' טיים אחד גדול כששתי הקבוצות משתפות את כל הספסל.

קורי קאר (צילום: יניב לני)
קורי קאר (צילום: יניב לני)

בכרמיאל התחושות היו מעורבות בסיום. מצד אחד הקבוצה קרובה מאד לחזור לליגה א' לאחר שירדה למקום האחרון בטבלה, מצד שני, כשנותרו עוד 4 משחקים לסיום העונה, עדיין יש לה סיכוי לסיים את העונה במקום ממנו מגיעים למשחקי המבחן על ההישארות כשהיא רחוקה 3 ניצחונות מקרית אונו אותה היא צריכה לארח בעוד כשבועיים.

המנהל המקצועי של עכו אילן פרומן: "יחסי הכוחות היו ברורים מההתחלה. נתנו למספר שחקנים לנו ולהחלים מהפציעות. מהרבע השני הראנו את הפערים בין הקבוצות. הליגה שלנו זה רמת השרון ונתניה".

לא מספיק טובים. מארק בריסקר (צילום: יניב לני)
לא מספיק טובים. מארק בריסקר (צילום: יניב לני)

מאמן כרמיאל מארק בריסקר: "איך לדעתך אני מרגיש? זה לא כיף בכלל. אבל כשאין לך תקציב גבוה קשה מאד לבנות קבוצה שיכולה להתמודד ברמות האלה".

קלעו להפועל עכו: קורי קאר וג'רמיין הול 21 כ"א, ג'ונתן בייז 19, גיא יוסיפוביץ 12, עידו קוז'יקרו 8, רותם ברזילי ותומר אסייג  6 כ"א, ניר מזרחי 3, שחר טל 2.

קלעו למכבי כרמיאל: יאיר קצוטי 14, דניאל ארד 13, מתן ביבי ועדן זלינבאבא 12 כ"א, ליאור לוי 8, ערן סודאי 6, בן מסעודה 5.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות