fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסיעות למען נתניה וכולנו התאחדו ויכניסו שלושה מנדטים למועצה

במעמד שר האוצר נחתם באופן סופי ההסכם לאיחוד הסיעות בין "למען-נתניה" לבין רשימת "כולנו", אשר יחד יהפכו לסיעה בת שלושה מנדטים במועצת העיר נתניה ותקרא מעתה: "כולנו למען נתניה". חברי המועצה עופר אורנשטיין, אדיר בנימיני ואהרון אורגד יקבלו את כל התמיכה והסיוע מסיעת כולנו בכנסת ומהעומדים בראשה. עדיין לא ברור אם הסיעה המאוחדת תצטרף לקואליציה העירונית. בעקבות האיחוד הופכת הסיעה המשותפת לסיעה השנייה בגודלה וכוח פוליטי משמעותי במועצת העיר.

אדיר בנימיני אהרון אורגד משה כחלון ועופר אורנשטיין צילום יחצ
אדיר בנימיני אהרון אורגד משה כחלון ועופר אורנשטיין צילום יחצ

ההסכם נחתם במעמד שר האוצר ח"כ משה כחלון שאמר: ״האיחוד הוא בשורה טובה לתושבי נתניה. יש כאן חברי מועצה עם רקורד עשייה חברתי מוכח שיפעלו יחד לקידום נושאי החינוך, הקהילה, הבריאות והשכונות. אני מתכוון לתמוך בהם ולסייע להם כשר האוצר".

בכוונת הסיעה המשותפת לפעול בקדנציה הקרובה לקידום תקציבי החינוך, שיפוץ בתי הספר הותיקים ותנועות הנוער, הורדת הארנונה, בית חולים ציבורי חדש, הגדלת תקציב המרכזים הקהילתיים בשכונות, שדרוג הצהרונים, קידום תשתיות הספורט, טיפול בנושאי הגמלאים, טיפול בבעלי החיים, חניה חינם לשעתיים במרכז העיר, מאבק בתופעת המסתננים הבלתי חוקיים ועוד.

עופר אורנשטיין: ״החיבור הזה הוא חיבור של חברי מועצה עם אג׳נדה חברתית משותפת. הגיע הזמן להפסיק עם הפילוגים. לאהרון אורגד זכויות רבות בנתניה ואין לי ספק שהחיבור בינינו ביחד עם הסיוע והגיבוי של שר האוצר יאפשר לנו לסייע בצורה טובה יותר לתושבי העיר ולקדם את המצע שסיעת ״למען נתניה״ התחייבה לבוחרים. חשוב להדגיש שזהו חיבור בין שתי סיעות עצמאיות ברמה המקומית ואני קורא לחברי מועצה מסיעות נוספות להצטרף אלינו״.

אהרון אורגד: ״החיבור בין כולנו עם אורגד לסיעת למען נתניה היה מתבקש לאור הערכים המשותפים ששתי הסיעות מאמינות בהם.  חבריי עופר אורנשטיין ואדיר בנימיני חולקים איתי דרך ציבורית משותפת של פעילות מסורה למען תושבי העיר לצד יושרה מוחלטת ודוגמא אישית".

עו"ד אדיר בנימיני הוסיף שהאיחוד ייתן לסיעה רוח גבית נוספת וחזקה לקדם את האג'נדה שלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות