fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשימה: הצלת הכלבה שנדרסה

אנסטסיה ברקוב מגייסת כספים ומבקשת את עזרת הציבור בהצלת כלבה שנדרסה. מבקשת עזרת הציבור במימון הטיפולים ומחפשת מישהו שיאמץ אותה, "רוצה למצוא לה בית חם".
אנסטסיה ברקוב (צילום עצמי)
אנסטסיה ברקוב (צילום עצמי)

תושבת נצרת עילית, אנסטסיה ברקוב, מבקשת את עזרת הציבור עבור טיפולים לכלבה פצועה אותה אספה באזור נצרת, שככל הנראה תעבור כריתה וכן מבקשת למצוא לה בית חם.

אנסטסיה ברקוב (צילום עצמי)
אנסטסיה ברקוב (צילום עצמי)

ברקוב, בת 30, מצאה לפני כשבוע את הכלבה הנטושה בת השנה וכמובן אספה אותו. "התברר שהיא פצועה ואחרי תאונת דרכים, הרופאים מנסים להציל את הרגל, אבל כנראה שהסיכוי אפסי קלוש והיא תצטרך לעבור כריתה וזה פוגע בסיכויים שלה לאימוץ".

ברקוב, מתנדבת בעמותה לניצולי שואה, סיימה תואר שני בטכניון ועובדת כאשת מכירות, מעידה על עצמה כאישה שאוהבת מאוד בעלי חיים. "אימצתי לא פעם בעבר בעלי חיים, כל אחד שמצאתי עזוב אספתי לביתי, הבית שלי מלא חיות ולצערי אין לי מקום לכלבה המקסימה", היא אומרת בצער רב.

בימים אלו היא מגייסת כספים ומבקשת את עזרת הציבור. "הכלבה נמצאת באומנה בתשלום, הטיפולים עולים כסף ואני זקוקה לעזרה", היא אומרת, "אני מחפשת מישהו שיאמץ אותה, רוצה למצוא לה בית חם".

לפרטים נוספים: אנסטסיה 0546787289.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות