fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המופע השנתי של תזמורת הקונסרבטוריון כפר ורדים, לזכרו של סמ"ר גיא לוי ז"ל

סמ"ר גיא לוי ז"ל נפל במבצע "צוק איתן" ומאז ובכל שנה תזמורת כפר ורדים בניצוחו של ד"ר ראובן מלאך, מעלה מופע לזכרו "עושים כבוד לגיא לוי"
גיא לוי ז"ל | צילום באדיבות קונסרבטוריון כפר ורדים
סמ"ר גיא לוי ז"ל לוחם בשריון, נפל בעת שרותו הצבאי במבצע "צוק איתן", גיא עלם חמודות, ניגן בסקסופון בתזמורת הנוער של קונסרבטוריון כפר ורדים.
מאז נפילתו של גיא, נוהגים נגני התזמורת בהנהלת ד"ר ראובן מלאך לקיים מדי שנה מופע גדול לזכרו בחודשי החורף, השנה עקב מגפת הקורונה הכול השתבש, אולם התזמורת ומוקירי זכרו לא ויתרו וקיימו את המופע במתווה אחר, כאשר כל נגן הוקלט בנפרד והסרט נערך באולפן.
ד"ר ראובן מלאך: "ביום 25 ליולי 2014 נפל סמ"ר גיא לוי בצוק איתן, זה היה יום ארור וקשה, גיא היה נגן סקסופון בתזמורת הנוער בכפר ורדים, נער מוכשר, סקסופוניסט נפלא ותלמיד שלי במגמת מוזיקה.
ממשיך ד"ר מלאך ואומר:"מאז האסון אנו מקיימים מדי שנה בשיתוף עם משפחתו מופע  "עושים כבוד לגיא לוי", השנה אין לנו אפשרות להתכנס באולם, אז בחרנו במתווה אחר"
ומסיים מלאך: "גייסתי למופע את רותי נבון, אריק סיני ושימי תבורי, שנענו מיד לקריאתי והקלטנו אותם עם התזמורת, כחלק מסרט לזכרו של גיא ששודר ב-LIVE ביום חמישי 25.02.21.

עמית ליבנה מהדור הצעיר בכפר:" כמו בכל שנה מאז, ראובן והחברה המדהימים, עושים מעל ומעבר להפיק את האירוע המיוחד והכל כך חשוב ומרגש הזה, מודה על שהייתי חלק ושמחה להפיץ את האהבה הזו הלאה.."
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות