fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדליקים: נר שישי עם ד"ר ערן מרקוביץ'

ד"ר ערן מרקוביץ' צילום: דורון גולן

ד"ר ערן מרקוביץ'

גיל: 45

סטטוס משפחתי: נשוי ואב לשתי בנות.

מגורים: קרית מוצקין.

עיסוק: הווטרינר של צער בעלי חיים חיפה ובעל מרפאה פרטית.

תחביבים: גלישת עפיפונים (Kite Surf), אופנועי הרים וג'וגינג.

ד"ר ערן מרקוביץ'  צילום: דורון גולן
ד"ר ערן מרקוביץ'
צילום: דורון גולן

השיגעון הפרטי שלי: "תמיד אהבתי בעלי חיים, בבית ילדותי גדלתי עם כלבה, אבל בסיום התיכון המשכתי ללימודי הנדסאי מכונות בי"ג י"ד. אחרי הצבא התלבטתי אם להמשיך ללימודי הנדסה בטכניון, ובוקר אחד פשוט נכנס לי ג'וק לראש והחלטתי ללמוד וטרינריה. למדתי ברומניה וכשחזרתי לארץ התחלתי להתנדב בצער בעלי חיים ובמקביל פתחתי את המרפאה הפרטית. מעבר לזה שאני אוהב בעלי חיים, אני מרגיש שליחות. כבר 13 שנה אני מרצה על מניעת התעללות בבעלי חיים בבתי ספר בכל הקריות, בשיתוף עם בתיה בר מהקרן למען בעלי חיים במשרד לאיכות הסביבה. בעלי חיים הם לב חיי. אני תמיד מתחבר לסיפור שמאחורי בעל החיים וכשמגיע הרגע הנורא שצריך להרדים, הדמעות יורדות למרות שרוצים להישאר מקצועיים".

בבית משפחת מרקוביץ' מגדלים שלושה כלבים וחמישה חתולים. "אשתי הייתה רוצה יותר, אבל אני מגביל. את כולם אספנו מכל מיני מקומות. כלבה אחת הגיעה אלינו אחרי שהורים התגרשו והאמא לא הייתה מוכנה שהכלבה תישאר בבית. כלב שני נשברה לו הרגל, הוא התחיל לצלוע והבעלים לא רצה אותו והשלישית, כתם, פיטבולית בת 8, נחשבת בבית לכלבה שלי, היא הולכת אחריי לכל מקום. היא הייתה כל חייה מכונת המלטה והשתתפה בקרבות. אחרי שחילצו אותה היא הגיעה לצער בעלי חיים חיפה והתאהבתי בה. החתולים הם של הבנות. כל גור שננטש ברחוב מגיע אלינו הביתה".

פרק האופנועים בחייו של מרקוביץ' החל לפני 12 שנה. "אולי זה קרה במסגרת משבר גיל ה~30. הפקדתי את האוטו אצל אשתי, עברתי לטוסטוס ומשם לאופנועי ספורט כבדים ולקחתי קורסי רכיבה מתקדמת. כשאני עולה על אופנוע האדרנלין בשמיים, זו חוויה מטורפת. בשנים האחרונות קצת הורדתי הילוך, עברתי לרכיבה בקבוצה על אופני הרים וגלישת  Kite Surf וגם בהם התאהבתי. פעמיים בשנה אני נוסע לגלוש בעולם, בחודש הבא זה יקרה בדרום אפריקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות