fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח אימאן מוחמד מעכו

זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
זירת רצח (צילום: שלומי גבאי)

המשטרה פענחה את רצח אימאן מוחמד מעכו והגישה היום הצהרת תובע כנגד בעלה בחשד לרצח.  בכפוף לצמצום חלקי של צו אסור פרסום היום  בבית המשפט השלום חיפה, כי היחידה המרכזית של מחוז חוף פענחה את רצח אחמד בת 26, שנרצחה על פי החשד בעכו ב-11 לדצמבר על ידי בעלה. כוחות משטרה שהגיעו למקום אתרו אותה ללא רוח חיים ובן זוגה שהיה במקום – מוחמד לבאבידי תושב עכו בן 37 , נעצר על ידי השוטרים.

 

זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
זירת רצח (צילום: שלומי גבאי)

בתום חקירה מורכבת, שכללה תשאול עדים רבים, בחינת אליבי מפוברק שניסה החשוד ליצור לעצמו עפ"י החשד אחרי הרצח, הפעלת אמצעים טכנולוגיים וכן בדיקות מז"פ של ראיות שנתפסו בזירה (כולל שקית ובתוכה סכין ובגדים מגואלים בדם), הצליחה המשטרה לקשור את בעלה של הנרצחת לאירוע. בתחילת החקירה שלל החשוד את מעורבותו ברצח ואף סיפק לחוקריו אליבי לכאורה על הימצאו במקום אחר בעת הרצח, ואולם בהמשך החקירה, הודה כי רצח את בת זוגו, כאשר הרקע והמניע נותרו תחת צו אסור פרסום.
הצהרת התובע הוגשה  על ידי פרקליטות חיפה  ומעצרו הוארך עד לתאריך 14 לינואר, אז יוגש נגדו כתב אשום ובקשה למעצר עד תום הליכים בגין האמור.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות