fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הוא יכול להמליך ולהפיל כרצונו"

יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)
יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, זכה בבחירות הקודמות ב-87.3 אחוז מקולות הבוחרים. בעיר יפוזרו 75 קלפיות שיעמדו לרשותם של 48,130 בעלי זכות בחירה. פרץ הוא מועמד יחיד לראשות העירייה, והשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא כמה אחוזים הוא יקבל בבחירות לראשות העירייה. מלבד פרץ, יש עוד 16 חברי מועצה שמתמודדים על מקום סביב השולחן, כשרובם המוחלט כבר הודיעו שאת חמש השנים הבאות יבלו בקואליציה העירונית.

מפלגת העבודה, שבעבר שלטה בראשות העירייה, הציבה הפעם בראשה את אריה נחום בתקווה לחזק את כוחה במועצת העיר.

יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)
יעקב פרץ (באדיבות הליכוד)

שתי רשימות חדשות מתמודדות על מקום במועצת העיר בפעם הראשונה. עופר מועלם, בנו של חבר מועצת העיר שפרש, אברהם מועלם. מועלם מזוהה עם הציבור המסורתי והוא מקווה לקבל קולות גם מהציבור החילוני ולקבל לפחות מקום אחד במועצה. מתמודדת נוספת על מקום במועצה היא הילה שלם שכיהנה בקדנציה הקודמת כחברת מועצה ופרשה עקב חילוקי דעות עם חברה לסיעה דאז. שלם היא המתמודדת היחידה שאינה חוששת לומר שהיא מוכנה לשבת באופוזיציה העירונית ו"להציק" לקואליציה.

גורמים פוליטיים בכירים בקריות מציינים שפרץ, חבר הליכוד, נחשב לאחד האנשים החזקים ביותר בפוליטיקה, הן הארצית והן המקומית. "הוא יכול להמליך ולהפיל כרצונו", אומרים עליו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות