fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האח הגדול: "הניתוק של מירב מהילדים קשה לה"

מירב ישראל צילום עצמי1
מירב ישראל צילום עצמי1

מירב ישראל, בת 37 מנתניה נכנסה השבוע לבית האח הגדול. זה לא היה החלום הגדול שלה אבל, אחרי שחברה רשמה אותה לאודישן, היא התלהבה מהחוויה והסכימה וזרמה עד שהצליחה לעבור את כל המבחנים ולהיכנס לבית האח הגדול.

מירב ישראל צילום עצמי1
מירב ישראל (צילום עצמי)

ישראל, אם לשני ילדים קטנים: 4, 2.5  קוסמטיקאית, מאפרת ועוסקת בטיפוח הנשי, בעלת סטודיו פרטי.  בעלה אייל עוסק בענף הרכב, נשאר בבית עם הילדים: "זה התגלגל והצליח והיא רצתה לעבור את החוויה הזאת. זו תכנית ארוכה של שלושה חודשים והבעיה העיקרית זו הפרידה מהילדים. מירב היא אשת שיחה, אכפתית ודואגת והיא תמיד מסמר הערב בחברה. היא אישה מצחיקה ויודעת לסחוף אנשים. היא צריכה להיפתח ואני בטוח שנהנה ממנה. יש לה על מי לסמוך בבית עם הילדים ואני מאחל לה שתצליח".

איך מסבירים לילדים הקטנים איפה אמא שלהם?

"לא מסבירים, אך מספרים שאמא נסעה לטיול. בשביל מירב זו תקופה קשה ואני מקווה שהיא תהנה מהחוויה. ככל שתחזיק יותר זמן זה יחשב כהצלחה, ואם אם תצא אחרי חודש או חודשים זו תהיה הצלחה ענקית. הניתוק מהילדים הוא קושי גדול בשבילה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות