fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיוני התקציב בחדרה: הדתיים מאוכזבים

בועז ביטון עם גנדלמן (צילום: דוברות עיריית חדרה)
בועז ביטון עם גנדלמן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

עיריית חדרה צפויה לסיים את שנת התקציב 2015 בגרעון שוטף של 3 מיליון שקלים בלבד, זאת לאחר שאת שנת 2014 סיימה העירייה בגרעון שוטף של 5 מיליון שקלים ואילו בשנת 2013, בקדנציה הקודמת, סיימה העירייה את השנה בגרעון שוטף של 22 מיליון שקלים.

בעיריית חדרה ציינו השבוע כי מדובר בהישג חשוב מאוד המצביע על ניהול אחראי ומקצועי של כספי הציבור, תוך עמידה ביעדים ובמדיניות של ראש העיר.

צביקה גנדלמן. גאה בגרעון (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן. גאה בגרעון (צילום: עיריית חדרה)

צביקה גנדלמן אמר השבוע בנושא: "נמשיך לנהל את העירייה בדרך ישרה מקצועית ואמינה. אנחנו מראים שאפשר להטמיע גם תרבות ניהול אחרת בכל הקשר לשימוש בכספי ציבור ובנורמות ניהול אחרות ממה שהיה נהוג פה בשנים עברו".

בינתיים נמשכים הדיונים על תקציב 2016. השבוע נטשו חברי הנהלת העיר הדתיים ישיבה עם מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון במחאה על כך שהמחלקות השונות שלהם לא קיבלו את התקציב אותו דרשו. ארבעת החברים, בן ציון נורדמן, בועז ביטון, נסים אביטן ואלי בוסקילה, טענו לאחר מכן כי לא מדובר בפיצוץ אלא במחלוקות שגרתיות וכי הדבר הוא חלק בלתי נפרד מדיוני התקציב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות