fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן נעים: "ליבי עם ארקדי פומרנץ על הגידופים הפוגעניים והגזעניים נגדו"

שיעור ההצעה במעלות תרשיחא נוסק ל-40 אחוז, מעל הממוצע הארצי. ראש העירייה שלמה בוחבוט התבטא בצהריי היום נגד שר הביטחון ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. לדבריו שלח עשרות פעילים למעלות תרשיחא במטרה להחליף שלטון. בוחבוט הביע את כעסו הרב בעניין.

 

 

IMG-20181112-WA0019

חברי מועצת העיר; שמעון בן נעים ומוטי בן דוד  הבטיחו את חברותם במועצת העיר בקדנציית 2018 והביעו תמיכה בארקדי פומרנץ.

בן דוד התחייב כי לא יחבור לפומרנץ וקיים את הבטחתו. השבוע אמר: "הפוסט שכתבתי לפני שנה עורר הדים גדולים כשהחלטתי להתמודד לראשות העיר. עברתי חודשיים וחצי בעירייה שאני לא מאחל לאף אחד, העבירו אותי משרד והייתי צריך אישור מנכ"ל כדי לצאת מתפקידי.   כל הזמן אמרו לי: 'איך עובד עירייה בכיר שם מפתחות ומתפטר'? ושייכו אותי לבוחבוט ואנשים שיקרו. תמיד דבקתי בדרכי חתמי והצהרתי.  המטרה להביא שינוי למעלות תרשיחא כי זו עיר בינונית שחייבת שינוי מהיר, והולך להיות מורכב וקשה והולך להיות ריח של שינוי".

גם בן נעים התגייס לסייע לפומרנץ: "האווירה מתחממת ולא ניתן לכך יד. ליבי עם ארקדי  פומרנץ על הגידופים הפוגעניים והגזעניים נגדו. כמה נמוך אפשר לרדת כדי להשיג שלטון ואף אחד לא פועל באלימות. נקראתי  בקדנציה האחרונה על ידי בוחבוט לעזור, שמחתי מאד למען הציבור הדתי. לאחר שנבחרנו עם חמישה מנדטים מוניתי לסגן ברוטציה אך לא הסכמתי להיות סגן ראש עיר שמעוניינים לקשור לו את הידיים רגליים ואת הפה, זה מה שראש העיר רצה לעשות לי וביקש עוד קדנציה ולא הסכמתי להיות סגן של ראש עיר כזה. מה שכן אני רוצה להגיד לבוחבוט, מה כבר תעשה שלא הספקת לעשות 42 שנה, שתעשה עכשיו?".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות