fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: החלוץ הניגרי אוגו סיכם לשנתיים בהפועל עפולה

החתימה היא במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים, לאחר שהשחקן תבע את הקבוצה בעקבות חובות עבר בסכום של כ- 80 אלף שקל * בעונה הבאה צפוי לשחק זר אחד בכל קבוצה בלאומית
שער יתרון בטדי. אוגו (צילום חגאג רחאל)
שער יתרון בטדי. אוגו (צילום חגאג רחאל)

מזל טוב להפועל עפולה, שעוד בטרם הסתיימה העונה הנוכחית החתימה לשנתיים את החלוץ הניגרי, בן ה- 23, אוצ'קו צ'קומה אוגו.

אוגו (צילום חגאג רחאל)
אוגו (צילום חגאג רחאל)

החתימה היא במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים, לאחר שהשחקן תבע את הקבוצה בעקבות חובות עבר בסכום של כ- 80 אלף שקל. מדובר בכספים שלא שולמו לו בתקופה בה היה פצוע. בהפועל עפולה טענו כי הביטוח הלאומי הוא זה שצריך לשלם לשחקן. מדובר בדרישת חוב מהתקופה של ההנהלה הקודמת.

מדובר בהבנות שהושגו לפני מספר שבועות, בתקופה בה הקבוצה הייתה עדיין מעורבת במאבקי העלייה. להחתמה משמעות רבה, שכן באותה תקופה כלל לא היה ידוע מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

יתרה מכך, בעונה הבאה צפויה המנהלת לאשר זר אחד בלבד בליגה הלאומית, מה שאומר שהפועל עפולה לקחה הימור כאשר הלכה על אוגו, עוד לפני  שברור איך יראה הסגל בעונה הבאה ומה יהיו המטרות. עוד משמעות להחלטה של ההנהלה: הקרואטי גרגץ יוריצה לא ימשיך בעונה הבאה.

אוגו הגיע לעפולה מקבוצת הנוער של הפועל קריית שמונה ושיחק במשך שתי עונות בהפועל עפולה בעונות 15/16 ו-16/17. אוגו נחשב לפוטנציאל גדול, שעדיין לא עשה את קפיצת המדרגה שלו. הוא כבש שערים פה ושם, אבל עדיין לא הצליח להטביע את חותמו ולהפוך לחלוץ עם קבלות.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות