fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט דחה בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה נגד ציקי אבישר

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

מערכת הבחירות החמה בקרית מוצקין הגיעה השבוע שוב לפתחו של בית משפט והפעם לבית משפט השלום בקריות שדחה את בקשתו של פעיל פוליטי תומך חיים צורי, להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד ציקי אבישר שמתמודד לראשות העירייה ופעיל נוסף מתנועתו.

המבקש טען בבית המשפט כי בשבועות האחרונים הוא נתון למעקבים ואף להטרדות מצידם של אבישר והפעיל מאחר והם עוקבים אחריו ותיעדו אותו לפחות בשני מקרים, כשסייע להדביק מדבקות פוליטיות למען צורי וכשהגיע עם רכבו הפרטי ועל מדבקה של צורי, לאסוף את בנו מגן הילדים.

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

אבישר והפעיל אישרו כי תיעדו את המבקש ואמרו כי ככל הידוע להם מדובר בעובד עמותת ספורט עירונית שאסור לו לעסוק בפעילות פוליטית, כפי שנקבע על ידי ועדת הבחירות האזורית. במהלך הדיון הודיע המבקש כי התפטר מעמותת הספורט ושני הצדדים הסכימו כי כעת אין שום חסם שימנע ממנו לעסוק בפעילות פוליטית למען צורי.

בית המשפט דחה את הבקשה להוצאת למניעת הטרדה וציין "קשה להתעלם מהעובדה כי ההליך שלפני הוגש על רקע הבחירות לרשויות המקומיות". השופטת אלואז זערורה-עבדאחלים כתבה "בית המשפט מצפה מהצדדים כי ינהגו בסבלנות ובסובלנות , ישמרו על החלטת  יו"ר ועדת הבחירות ויפעלו בצורה ראויה ומכובדת תוך שמירה על כבוד הדדי ובצורה ראויה המכבדת הן את הצדדים והן את הציבור". לא ניתן צו להוצאות נגד אף אחד מהצדדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות