fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני מעט מאוכזב שהפסדתי בחצי הגמר כי יכולתי לנצח"

טוהר בוטבול (צילום: איגוד הגודו ארכיון)

הצלחה גדולה לנבחרת ישראל בג'ודו, בטורניר הבינלאומי באבו דאבי. חמישה ג'ודוקאים חזרו עם מדליות מאחת התחרויות האיכותיות ביותר בסבב. הסיפור מאחורי התחרות היה העובדה שנבחרת ישראל הופיעה ללא דגל ישראל וללא ההמנון

אחד הספורטאים שייצג את ישראל הוא טוהר בוטבול בן ה-24 מחדרה, הנחשב ל'דבר הבא' בג'ודו הישראלי. בוטבול זכה במקום השלישי בקטגוריית המשקל עד 73 ק"ג לאחר שגבר על האלוף האולימפי האיטלקי באזילה. מדובר בטורניר הפריצה של בוטבול, לאחר שבשנים האחרונות הוא מעט התקשה לפרוץ ברמות הגבוהות.

בתקופה האחרונה הוא שימש כיריב האימונים של שגיא מוקי לפני האולימפיאדה בריו, עד שמוקי עלה בקטגוריית משקל. כעת הוא הופך לג'ודאי בכיר בפני עצמו. מיד עם נחיתתו בישראל התפנה בוטבול לראיון בלעדי ל"חדשות חדרה".

טוהר בוטבול (צילום: איגוד הגודו ארכיון)
טוהר בוטבול (צילום: איגוד הגודו ארכיון)

איך אתה מסכם את התחרות באב ודאבי?

"בגדול אני מעט מאוכזב שהפסדתי בחצי הגמר כי יכולתי לנצח שם אבל אני מרוצה מאוד מהתוצאה. לסיים במקום השלישי בתחרות כזאת, זה הישג מצוין ואני מתקדם קדימה".

מה היה סוד ההצלחה בתחרות הזאת?

"אני חושב שלא היה שום דבר שונה בתחרות הזאת משאר התחרויות. בכל תחרות אני בא לתת את המאה אחוז שלי ולהילחם עד השנייה האחרונה".

איך הייתה הרגשה להתחרות בלי דגל ישראל ובלי המנון?

"מצד הצוות המקצועי בראשות אורן וסגל המאמנים לא נתנו לכל הפוליטיקה מסביב להשפיע באים לעשות את העבודה בצורה מקצועית בלי יחס לכל השאר אם או בלי דגל והמנון זה לא משנה לנו".

איפה אתה מסמן את התחרות הזאת בהכנות לטוקיו?

" התחרות הזו חשובה גם בכדי לצבור בטחון וגם בכדי לבסס את מעמדי בדירוג העולמי כרגע אני מדורג 7 בקטגורית המשקל שלי עד 73 ק"ג".

האם בעקבות ההצלחה, יש צפי למדליה בטוקיו?

"לגבי מדליה בטוקיו אני לא רוצה להצהיר אבל אני אעבוד מאוד קשה ואתן הכל כדי להגיע לשם הכי מוכן שאפשר!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות