fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמסטף הרג כלב בטיילת נהריה

האמסטף לאחר התקיפה צילום פרטי
האמסטף לאחר התקיפה צילום פרטי

 

כלב מסוג אמסטף, משוחרר ללא מחסום הסתובב בשעות הבוקר של יום שבת האחרון בטיילת נהריה ותקף למוות כלב פודל מעורב ושני חתולים. עוברי אורח שהיו במקום אמרו כי ניצלו בנס מהתקיפה.

תושבת נהריה המתגוררת ברחוב סוקולוב, יצאה לטיול בוקר עם כלבה וירדה לטיילת הסמוכה. לפתע הגיח אמסטף וקרע את הכלב שדימם למוות. האשה שהתהלכה עם מקל הליכה ניסתה להלחם בכלב התוקף באמצעות המקל ולגרשו, אך הרגישה כי גם היא בסכנה. הולכי רגל בטיילת נחלצו לעזרה.

האמסטף לאחר התקיפה צילום פרטי
האמסטף לאחר התקיפה צילום פרטי

בעלי הכלב מספר: "הייתי בעבודה ואימי הוציאה את הכלב 'ג'וקר' לטיול. הוא אצלנו כבר תשע שנים, כלב קטן מסוג פודל מעורב. אנחנו לא מפסיקים לבכות מאז המקרה. למקום הוזמנה משטרה ולוכד הכלבים ויקי ברבי הגיע במהירות, היחיד שהצליח להשתלט על הכלב. אפילו השוטרים נבהלו ולעיני אימי הכלב שלנו נשחט. אני מרגיש שעקרו לי את הלב מהמקום, מחוסר אחריות של הבעלים של הכלב לשחרר אותו. הוא יכול היה לתקוף גם אנשים. לאחר מכן גילינו שהכלב גם תקף שני חתולים למוות.

מיד לאחר המקרה הוגשה תלונה בתחנת נהריה. בעלי הכלב דורשים שתפתח חקירה בעניין. קורא שבבים גילה כי הכלב רשום על שם אזרח המתגורר במושב עבדון הסמוך לנהריה.

מהמשטרה נמסר: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות