fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש העסקים מיקי קופל הודיע על התמודדותו לראשות עיריית קרית אתא

קופל: "אני אוהב את יעקב פרץ אבל צריך לעשות דברים אחרים. הוא צריך להגיע לממשלה ומשם הוא יוכל לעזור לעיר ולי"
יש כבר 1500 חתימות. קופל (צילום: איסר רביץ)
יש כבר 1500 חתימות. קופל (צילום: איסר רביץ)

 

איש העסקים, מיקי קופל, הודיע השבוע באופן רשמי על התמודדותו לראשות עיריית קרית אתא בבחירות הבאות מול ראש העירייה המכהן, יעקב פרץ. קופל מסרב עד כה לפרסם את רשימת האנשים ברשימתו ואומר כי פרץ צריך להמשיך לתפקיד בממשלה.

קופל, בעל חברת הענק "סטארט שירותי רכב", מעורב בעולם העסקים הישראלי בתחומים רבים, החל מתחום הסלולר ועד לתמיכה בקבוצות ספורט. הוא עבר להתגורר בקרית אתא לפני כתשע שנים ובראיון שנתן לפני כשנתיים וחצי ל"הד הקריות", רמז כי הוא מתכוון להיכנס לפוליטיקה המקומית. קופל מכוון ישירות לתפקיד ראש העירייה וכעת מבחינתו בשל הזמן להודיע על התמודדותו לתפקיד.

יש לי המון רעיונות. קופל (צילום: איסר רביץ)
יש לי המון רעיונות. קופל (צילום: איסר רביץ)

"צריך לעשות דברים גדולים בקרית אתא ויש לי המון רעיונות", אומר קופל ומבהיר: "ראש העירייה הנוכחי הוא מצוין, הוא כנראה ראש העירייה החזק ביותר בצפון, אך הוא צריך להתקדם הלאה, להגיע לתפקיד בכיר בממשלה, ומשם הוא יוכל לעזור לעיר ולי, כשאבחר לראשות העירייה. אני אוהב אותו, אבל צריך לעשות דברים אחרים".

קופל משווה את תפקיד ראש העירייה לתפקיד של מנכ"ל, שאחרי שנים רבות בתפקיד סובל מקיבעון מחשבתי. לכן, לדבריו, ראש עירייה חדש יעשה דברים שלא נעשו עד כה. אחד הרעיונות שיותר קרובים לליבו של קופל הוא הקמת מכללה אקדמית שבה ילמדו כ~3000 סטודנטים. על פי תוכניתו, תושבי העיר ילמדו שנה ראשונה בחינם ובתום הלימודים יחזירו את השנה הזו בשירות קהילתי כמו פרויקט פר"ח. קופל מדבר גם על תוכניות של עזרה לזוגות צעירים, טיפול במערכת החינוך, תרבות וספורט.

בנוגע להתמודדות מול פרץ, שכבר ידע התמודדויות רבות על ראשות העירייה, כשמאחוריו מנגנון משומן של פעילים ותמיכה מפלגתית, אומר קופל, כי הוא מתמודד בצורה עצמאית ללא מימון או תמיכה של מפלגה כלשהי. "לא צריך להיות ממומן על ידי שום מפלגה", הוא אומר, "אני עצמאי לחלוטין ואין לי בעיה לממן דבר כזה". קופל אומר עוד, כי כבר הכין רשימה של אנשים שיצטרפו אליו למרוץ לראשות העירייה אולם בשלב זה הוא אינו מוכן לחשוף אותם. "אי אפשר שרק מועמד אחד יתמודד לראשות העירייה", אומר קופל, "ואם יהיו שני מועמדים אז הציבור הוא זה שיבחר מבין שניהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות