fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי החגים

"אחרי החגים" הגיע ולאט לאט כמו חילזון שיוצא מקונכייה, אנחנו מנסים לחזור לשגרה. ס
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

הזיכרונות מהחופשה עוד פועמים בנו, כמו גם הקילוגרמים שהעלינו במיוחד כדי שיחממו לנו את החורף. אז מה עכשיו? לפי חישוב גס שעשיתי בדרך לעבודה, נותרו לנו בערך עוד חמישה חודשים עד החג הבא. כל החגים שימשמשו אותנו ויבואו עד פסח, אינם נחשבים חגים כלל וכלל, בשל העובדה הפשוטה והמצערת ביותר: אין בהם חופשה מהעבודה. חמישה חודשים של שגרה זה אומר תוכנית פעולה, וטוב שעה אחת קודם. למשופעים בימי חופש אין בעיה, בין החגים הם יכולים לתכנן איזושהי חופשה לשחרור לחצים והפגת מתחים. לאלה שימי החופש לא מצויים בכיסם, כמוני למשל, חייבים להיות יצירתיים יותר ולגרום לשגרה שלהם להיות מהנה, לא פחות מחופשה בקריביים או מינימום איזה מלון בטבריה, שניים וחצי כוכבים. גם טוב.

אז הנה עיקרי התוכנית איך לא לשקוע בדיכאון עד פסח, בכל זאת כבר חורף, והדרך לדיכאון, בימים אלה, קלה ומהירה עד מאוד: ברגע שמתעוררים, במיוחד כשעדיין חושך בחוץ, להדליק מיד את כל האורות בבית. לאכול בבוקר. רעב מוריד אנרגיה ובהחלט לא מרגיש חופשה. בדרך לעבודה להאזין למוזיקה שמחה, קצבית ורועשת, ולשיר! בקול רם! להיכנס לעבודה עם חיוך ולהגיד בוקר טוב שמח ומוגזם לכולם. גם לקירות, לעציצים, למחשב, לעט.

להכין רשימת משימות ולדחוף בה פגישות עם אנשים שעושים לכם טוב, כאלה עם אנרגיה טובה. את הדיכאוניים תשאירו ללפני פסח. תביאו לעבודה אוכל מפנק. כזה שתרצו לאכול כבר בעשר בבוקר. תצאו לפחות אחת לשבוע להצגה, סרט, סתם עם חברים, או כל דבר אחר שעושה לכם טוב. לקנות בגדים חדשים והרבה נעליים, זה תמיד! בלי קשר לחגים! תקנו מצעים חדשים לבנים כמו של בית מלון. להיכנס לתוך דבר כזה תמיד מרגישכמו חופשה.

אל תספרו בשום פנים ואופן כמה זמן נשאר עד פסח. לא הייתי חושבת על זה כלל וכלל אילולא היתה לי חופשה מהאגדות, אליה אני מתגעגעת בכל נימי נפשי. אבל עם כל הכבוד הגיע הזמן לשים אותה בצד ולהתחיל את החיים שאחרי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות