fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבן צור למירי רגב: דרוש סיוע להקמת איצטדיון כדורגל חדש

השרה מירי רגב (צילום: כנסת ישראל)

בסוף השבוע שעבר נפגש ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור עם שרת התרבות והספורט מירי רגב בלשכתה שבתל אביב ויצא עם הבטחה לסיוע להקמת אצטדיון כדורגל חדש בעיר.

אבן צור שטח בפני רגב את הנעשה בעיר, במיוחד לאור העובדה כי בקרוב תציין קרית ים 75 שנים להיווסדה ועל הנעשה בתחום הספורט והתרבות. גם השחקן בוגר הקריה דביר בנדק לקח חלק בפגישה וסיפר לרגב כמה חשוב לעודד בעיר קריית ים את פעילות תאטרון והתחייב לקחת על עצמו את קידום הנושא.

רגב הבטיחה לאבן צור להתגייס לנושא הן בתחום קיום וקידום אירוע תרבות גדול בעיר במימון המשרד והן לפיתוח הספורט הימי בעיר כדי להפוך אותה למרכז אזורי בתחום זה. כמו כן הודיעה רגב כי כחלק מהסיוע לעיר יקים המשרד בקריית ים אצטדיון כדורגל חדש במקום האצטדיון הישן אשר בו מתוכננת לקום שכונת מגורים חדשה של מאות יחידות דיור.

אבן צור אמר בדבריו שהוא בטוח ומאמין שבעקבות הפגישה הזו נראה בקרוב דברים גדולים שקורים בעיר בתחומי הספורט והתרבות החשובים כל כך להתחדשות העירונית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות