fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי אלקבץ ראש העיר עפולה

אלקבץ ניהל קמפיין בחירות לוחמני תחת הכותרת של שמירה על ציביון העיר עפולה. הניצחון בקלפי בשכונת רובע יזרעאל, אחת הקלפיות הגדולות בעפולה, סייע לו משמעותית להשיג את הניצחון, בפער של כ- 600 קולות.
אבי אלקבץ מצביע (צילום עצמי)
אבי אלקבץ מצביע (צילום עצמי)

אבי אלקבץ, שהפסיד לפני 5 שנים את ראשות העיר עפולה לטובת יריבו הגדול יצחק מירון, גבר הערב בבחירות לראשות העיר על מירון וישוב לכיסא ראש העיר.

אבי אלקבץ מצביע (צילום עצמי)
אבי אלקבץ מצביע (צילום עצמי)

אלקבץ ניהל קמפיין בחירות לוחמני תחת הכותרת של שמירה על ציביון העיר עפולה. הניצחון בקלפי בשכונת רובע יזרעאל, אחת הקלפיות הגדולות בעפולה, סייע לו משמעותית להשיג את הניצחון, בפער של כ- 600 קולות. מאות תומכים נוהרים ברגעים אלה למטה הבחירות שלו וחוגגים איתו את המהפך.

אבי אלקבץ: "ידעתי שהניצחון יהיה שלי כבר מ- 2013 שהפסדתי. היום זה חזר אלינו, עפולה חיכתה לרגע הזה, גם אני. העשייה הציבורית בוערת בי, העיר עפולה רצתה אותי, זה היה צמוד אבל בסופו של דבר הטובים ניצחו. אנחנו צועדים לעתיד טוב יותר, אני מחכה להתחיל בעבודה כבר ממחר בבוקר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות