fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רק מי שחווה יתמות כפולה יכול להבין את עוצמת כוח העננים"

הסופר עמנואל בן סבו משחזר את סיפור חייו מעורר ההשראה של הנער דללין דסטאו מעפולה שעלה לארץ ישראל מאתיופיה ללא אמא וללא אבא
דללין דסטאו הנרגש עם הספר כוח העננים (צילום: שגיב ליינקיד\ אורי ביו)
דללין דסטאו הנרגש עם הספר כוח העננים (צילום: שגיב ליינקיד\ אורי ביו)

לפני 7 שנים וחצי בלבד התהפכו חייו של דללין דסטאו מעפולה, נער מהכפר אלפא באתיופיה, נער שלא הכיר את אמו ומאביו נותרו רסיסי זיכרונות, נער שנעטף  באהבה על ידי הסבתא שנפטרה, על ידי הדודה ועל ידי דוד נוסף.

אל מול בורות העצב, אל מול החומות שהבקיע בעשר אצבעותיו ובכוח העננים, הצליח הנער מהכפר אלפא לפלס לו נתיב, לחצוב לו דרך משלו , להיאחז בחיים ולהצליח. זהו סיפורו של דללין דסטאו אשר כנגד כל הסיכויים הצליח לצמוח לתפארה, לא ויתר, נאחז בתקווה ובאמונה וניצח.  את הספר כתב הסופר עמנואל בן סבו מעפולה. אורי ביו מ'שחר ביו' ליווה אותו לאורך כל שלבי הוצאת הספר.

"הספר מעניק כוח למי שאיבדו את הכוחות להתמודד"

"אני כל כך נרגש מהספר הנפלא והמיוחד, 'כוח העננים', הספר מעניק כוח למי שאיבדו את הכוחות להתמודד, להתקדם, להצליח ולנצח בגדול", אומר דללין ומוסיף, "רק מי שחווה יתמות כפולה, רק מי שחש בודד גם כשסביבו אנשים רבים וטובים, רק מי שהביט לייאוש בעיניים וסילק אותו יכול להבין את עוצמת כוח העננים, ענני הכבוד שהם אימי, אבי וסבתי שליוו אותי מהכפר אלפא באתיופיה לארץ החדשה, ארץ ישראל".

דללין , כיום חייל בצבא ההגנה לישראל הצליח בפרק זמן הקצר באופן מעורר השתאות להתערות בחברה הישראלית, להיבחר לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר, חבר בהנהגה העירונית, הארצית, לזכות בפרס שר החינוך, להרצות בבתי ספר, מערכת הביטחון, ההנהלות הבכירות בתעשייה הישראלית, לייסד ולהקים את ארגון "משפאחה" למען ילדים יתומים, להיבחר כאחד מעשרים בני הנוער המשפיעים בישראל ולהיות חייל בשירות משמעותי. 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות