fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נדב אבקסיס פתח את עולם התרבות בעפולה

היסטוריה התרחשה אמש (ראשון) בעפולה כשלראשונה מזה שנה התקיים בעיר מופע תרבות לעיני 300 צופים ובהתאם להנחיות 'התו-הירוק'
נדב אהתרבות חוזרת לעפולה. נדב אבקסיס (צילום: איתן ברנט)בקסיס
נדב אבקסיס (צילום: איתן ברנט)

כשנה מאז הקפאת עולם התרבות והמופעים בעקבות נגיף הקורונה כשבמהלכה הסתפק נדב אבקסיס בהופעות חצר פרטיות ובהופעות וירטואליות ב'זום', עלה אמש (ראשון) הקומיקאי על בימת היכל התרבות בעפולה וקיים שתי הופעות סטנד אפ ראשונות . ההופעות שהתקיימו בזכות מגמת שיפור בתחלואה, נערכו לעיני 300 צופים, מחוסנים ומחלימי קורונה ובהתאם להנחיות 'התו-הירוק', המחייבות ישיבה במקומות קבועים ונפרדים ועטית מסיכות לאורך כל המופע.

"קודם כל זה כבוד וכיף גדול. ההופעה היתה מצחיקה בטירוף, למרות שאני נער ורוב האנשים היו מבוגרים עדיין צחקתי מכל רגע, אני כבר מחכה להופעות הבאות. זה היה מבחינתי כמו אוויר לנשימה", סיפר עומר שחר, שנכח בהופעה.

"אני ממש מתרגש, אני לא עליתי שנה על במה. לחשוב שלפני שנה כולם רצו בעשרת אלפים שקל לקנות דרכון פורטוגלי ובסוף כולם עם דרכון לעפולה", אמר אבקסיס בפתיחת המופע.

מופעי סטנד-אפ נוספים בחודש הבא

בנוסף לכך, במהלך החודש הבא צפויות להתקיים הופעות נוספות של הקומיקאים בן בן-ברוך ואסף מור יוסף. ההופעות כאמור, מיועדות לתושבי עפולה שהתחסנו או החלימו מנגיף הקורונה ובעלות מסובסדת של 25 שקלים בלבד.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות